Salta Catering

Salta Càtering neix en 2006 de la iniciativa d’Ared, Fundació per a la reinserció de dones, amb l’objectiu d’oferir una oportunitat laboral a persones que s’han format en els cursos d’ajudant de cuina de l’entitat i que es troben en situació de vulnerabilitat davant el mercat laboral.

Des de l’inici, gràcies a la confiança dels nostres clients, hem generat nous llocs de treball per a professionals que han perfeccionat la seva formació i han donar el salt al mercat laboral ordinari.

Salta proposa un càtering de qualitat amb una selecció de productes creatius, casolans i elaborats a les nostres instal·lacions de Barcelona. Tot a punt des de primera hora del matí per a les vostres reunions de treball, jornades de formació, inauguracions i celebracions

També oferim els nostres serveis a particulars per a celebracions familiars, trobades i moments especials: comunions, batejos i noces. Tot disposat per a que el vostre acte professional o trobada familiar sigui immillorable.

No dubtin a posar-se en contacte amb nosaltres, segur que trobem la proposta culinària més adequada per al seu esdeveniment. Confiïn en el nostre servei i els oferirem un Càtering al seu gust!

Informació de contacte:
saltacatering@fundacioared.org