Servei Destrucció Confidencial de Documentació

EINA, empresa d’inserció laboral “No a l’atur”, ha creat i posat en funcionament un nou servei de destrucció confidencial de documentació, amb els procediments més segurs en matèria de seguretat i traçabilitat.

Eina pertany a la Fundació Concepció Juvanteny, fundació que gestiona des de fa ara 30 anys, programes com ara: servei d’acollida d’infants, servei terapèutic de tractament d’infants i víctimes de maltractes i/o abusos sexuals, unitat de pediatria social, programa de suport psicològic per a malalties cròniques greus pediàtriques, servei d’acolliments familiars i servei d’acompanyaments hospitalaris, entre d’altres.

Els seus tres objectius:
1- Oferir el procediment de destrucció confidencial de documentació més segur i professional del mercat, d’acord amb les normatives i certificacions vigents.
2- Donar ocupació prioritària a aquells joves que han estat o es troben encara en situació de risc o exclusió social.
3- Revertir guanys empresarials, reinvertint-los altre cop en la Fundació Concepció Juvanteny, per tal de poder mantenir els seus programes i serveis en defensa dels drets dels infants.

Informació de contacte:
Toni Morales.