Assessorament

Les fundacions associades poden plantejar qualsevol consulta jurídica, fiscal i /o comptable, tant per via telefònica, fax, correu electrònic com mitjançant visites concertades.

Les consultes rebudes permeten detectar les qüestions que més preocupen les fundacions, per a les quals, a més de la resolució específica, la Coordinadora intenta oferir les activitats de formació més adequades.

Jurídic

• Llei 7/2012, del 15 de juny, de modificació del llibre tercer del Codi civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques. Descarrega
  • Llei 4/2008, del 24 d’abril, del llibre tercer del Codi civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques. Descarrega

Fiscal

Assessorament fiscal

Assessorament fiscal de fundacions
fotos: Daniel Julián

Icona pdf Llei 49/2002. Descarrega
Icona Document Transcripció de la jornada:Llei 49/2002. Descarrega
Icona pdf Reglament RD 1270/2003. Descarrega

Comptable

Pla General Comptable per a fundacions privades catalanes

• Pla de comptabilitat de les fundacions privades. Decret 43/2003 de 20 de febrer, pel qual s'aprova.Icona pdf Descarrega
  • Models comptes anuals. Impresos per a la presentació dels Comptes Anuals de les fundacions. icona enllaç extern Vés-hi

Legislació per a fundacions

• Catalunya
  • Estat Espanyol
  • Comunitats Autònomes
  • Unió Europea
  • Estats Units (secció en construcció)
  • Resta del món (secció en construcció)

per veure aquestes seccions ampliades, click aquí

Comunicació

Amb la col·laboració de professionals coneixedors del sector social, podreu obtenir-hi consells, consultar dubtes, problemes i necessitats comunicatives actuals o futures.
Amb aquest nou servei d’assessoria també s’ajudarà les fundacions a iniciar una planificació estratègica de comunicació a mitjà termini.

Si voleu resoldre dubtes com ara:

• De quins aspectes haig de tenir cura en la meva comunicació?
  • Com s’ha de plantejar l’elaboració d’un fullet/catàleg?
  • Disposem d’una imatge corporativa coherent i integrada?
  • Com s’ha de fer una planificació publicitària en diversos mitjans?
  • Com puc escollir el mitjà per als meus objectius?
  • Em cal un pla de comunicació de crisi?
  • Què haig de tenir en compte per organitzar un acte públic?
  • Rendibilitzem bé les nostres activitats en imatge pública?

...poseu-vos en contacte amb la Secretaria de la Coordinadora info@ccfundacions.cat / 934881480.

El servei d’assessoria en cal concertar prèviament la trobada, i es disposarà d’una hora de sessió de treball.