Assignació de representant

La assignació de "representant legal" és un dels documents necessaris en el procés d'associació.

Podeu descarregar el document en format Word i entregar-lo a la Coordinadora emplenat i signat.

L'entrega del document us serà demanada durant el procés d'associació en línia, el podreu adjuntar informàticament en format digital.

Si quan esteu fent l'associació en línia no teniu el document escanejat i disponible per adjuntar, podeu fer l'entrega per altres vies: per fax al 93 487 42 57, o en mà adreçant-vos a la secretaria de la Coordinadora Catalana de Fundacions: C/Provença, 304, 1r 3a-08008 Barcelona, veure plànol.

Descarregueu l'arxiu en format word: Icona Document Assignació de representant on es demanen les següents dades:

A continuació us avancem el contingut del document.

Sr. President de la Coordinadora
Catalana de Fundacions
Provença, 304 1er 3a

.............................,de.............................de 20....

Distingit senyor,

La nostra Fundació desitja ser soci de la vostra Coordinadora. Hem tractat l'assumpte amb els membres del Patronat i hem acordat delegar en ell/a

Sr/a............................................................(càrrec)............................. per tal que ens representi.

Tot esperant la vostra conformitat, rebeu una cordial salutació de,