AJUDANT/A CUINER/A

Data de l'oferta:
11/10/2018
Nivell d'estudis:

• Estar en possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment com a equivalent, o un certificat de professionalitat de nivell 1 o 2. La formació serà en l’àmbit de la hostaleria i la restauració
Requisits:

• Menor de 30 anys.
• Estar inscrit/a com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
• Ser beneficiari/a del Programa de Garantia Juvenil de Catalunya.
• Complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball en pràctiques.

• No haver participat en les convocatòries anteriors del programa de joves en pràctiques del SOC ni estar contractat per un altre programa de Garantia Juvenil.
• Habilitats requerides: capacitat d'organització i planificació; creativitat i innovació; atenció al detall, atenció i concentració.
• Actituds: responsabilitat; flexibilitat, paciència, capacitat de gestió de l'estrès; capacitat de demanar ajuda, iniciativa i autonomia; acceptació de crítiques i indicacions; comunicació i habilitats socials.
Localització:
Barcelona, Barcelona, Espanya
Funcions a desenvolupar:

• Preelaborar, elaborar i presentar elaboracions senzilles de cuina i assistir, seguint les instruccions en la preparació d’altres de més complexes, realitzant operacions bàsiques d’aprovisionament intern i aplicant-hi tècniques i normes bàsiques de manipulació, preparació i conservació d’aliments

Detalls de contacte:

CONDICIONS LABORALS
• Contracte de treball temporal de 6 mesos.
• Jornada completa (40h/setmana) en horari de dilluns a divendres.

INTERESSATS/DES
• Enviar currículum vitae al correu electrònic rrhh@fundacioared.org amb la referència a l’assumpte del correu AC, fins el 17 d’octubre de 2018 inclòs.