CAP DE PROJECTE DE POLÍTIQUES EDUCATIVES

Data de l'oferta:
23/11/2017
Nivell d'estudis:
- Llicenciatura preferentment en ciències socials, polítiques, econòmiques, dret, periodisme o de ciències de l’educació; es valorarà formació addicional en comunicació.
- Idiomes: castellà, català i anglès fluït.
- Passió per la millora de l'educació i la reducció de les desigualtats educatives.
- Comprensió del sistema educatiu i dels seus reptes principals.
- Forta capacitat analítica.
- Intuïció política i capacitat de negociació
- Creativitat i disposició a pensar models alternatius per fer créixer l'impacte dels projectes.
- Altes competències comunicatives i interpersonals.
- Redacció de notes de premsa i articles.
- Competent en les plataformes de xarxes socials.
- Alt nivell d’iniciativa i autonomia. Haurà de definir l’estratègia dels seus reptes i conduir-la a l’objectiu.
- Capacitat de treballar simultàniament en diferents projectes i desenvolupant tasques diferents.
- Es valorarà experiència en posicions similars: think tanks, entitats d'advocacy o similar.
Requisits:
Responsabilitats:
• Fer créixer l’impacte i rellevància dels projectes sota la seva responsabilitat. Ajudar l’àrea en el creixement d’altres projectes.
• Definir i dissenyar nous projectes de coneixement orientats estratègicament a la millora de les polítiques educatives. Briefing, planificació i seguiment dels projectes.
• Dissenyar i conduir accions d’incidència pública i política, amb altes dosis d’involucració. Construir narratives (storytelling) i estratègies de posicionament
• Dissenyar i organitzar actes públics i altres formats de comunicació amb impacte i mobilitzadors.
• Detectar, animar i acompanyar talent extern per a liderar projectes.
• Mantenir actualitzada l’agenda de temes i actors educatius (investigadors, polítics, parlamentaris...).
• Construir xarxes i aliances amb el conjunt dels actors públics i privats. Cultivar la relació amb els principals stakeholders educatius i policymakers.
Localització:
Barcelona, Barcelona, Espanya
Funcions a desenvolupar:
- Treballarà de manera autònoma sota la direcció de la directora de l'àrea de recerca, col·laborant amb altres membres de l'àrea.
- La seva feina es desenvoluparà simultàniament en 3 àmbits de competència:
• Polítiques educatives.
• Incidència pública i comunicació.
• Disseny de projectes.

Oferim:
• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació educativa, implicant-se en la mobilització reflexiva, les xarxes de professionals i la utilitat de coneixement.
• Incorporació immediata.
• Jornada laboral de 40 hores.
• Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
Nombre de vacants:
Detalls de contacte:
• Si us plau envieu el CV a lidia@smart-executive.es Es desestimarà la recepció de candidatures per altres mitjans.
• Us garantim la confidencialitat del procés de selecció.
• Data límit per a la recepció de sol·licituds: 20/12/17.