CUINER/A

13/05/2019
Nivell d'estudis:

• Castellà i català.
• Es valoraran estudis de formació professional o cicle formatiu de grau en l’àmbit de la hostaleria.
Àrea o professió:
Cuiner/a
Requisits:

• Persones que percebin la Renda Garantida de Ciutadania o persones majors de 45 anys inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya durant 6 mesos en els darrers 12 mesos.
• Experiència laboral mínima acreditable de 2 anys com a cuiner/a.
• Habilitats requerides: capacitat d'organització i planificació; orientació a les persones i grups d'interès; gestió positiva del conflicte; empatia i assertivitat i capacitat de comunicació.
• Actituds: lideratge; responsabilitat; disposició per aprendre i assumir nous reptes; compromís amb l'organització; treball en equip; capacitat de gestió de l'estrès; capacitat de demanar ajuda; posar límits; pro activitat; iniciativa i autonomia; acceptació de crítiques i indicacions; flexibilitat i talant positiu.
Localització:
Barcelona, Barcelona, Espanya
Funcions a desenvolupar:

• Desenvolupar totes les tasques necessàries per a la preparació i previsió del servei de cuina.
• Disposició i revisió del gènere, matèries primeres, preparacions, determinació de quantitats i supervisió quantitativa i qualitativa.
• Gestionar els magatzems, despensa, la refrigeració i congelació de mercaderies.
• Gestionar els estocs de matèries primeres.
• Realització dels serveis de l’hora de dinar i del sopar.
• Neteja de la cuina després de la realització dels serveis.
• Realització de la neteja a fons de la cuina quan així estigui establert.
• Descàrrega de la furgoneta que porta les diferents matèries primeres i organització i ubicació de cada material on correspongui.
Nombre de vacants:
Detalls de contacte:

• Incorporació laboral immediata.
• Contracte de treball temporal per una durada de 6 mesos.
• Salari brut mensual de 1.212,86 € (12 pagues).
• Període de prova de dos mesos.
• Categoria professional: Grup D. Administració i serveis.
• Jornada completa.

• Enviar currículum vitae al correu electrònic rrhh@fundacioared.org amb la referència a l’assumpte del correu Cuiner/a fins al 15 de maig de 2019.