TÈCNIC/A EN CAPTACIÓ DE FONS

Data de l'oferta:
05/12/2018
Nivell d'estudis:

- Grau o formació superior en comunicació/ sociologia/ filologia o similar
- Es valorarà formació complementària en captació i gestió de subvencions públiques i/o privades així com la normativa aplicable.
Requisits:

- Experiència prèvia en gestió de subvencions en entitats del tercer sector, preferentment de caire social.
- Coneixement del tercer sector social, coneixement de les tècniques necessàries en el cicle d’un projecte.
- Actitud proactiva i creativa
- Entusiasme i optimisme
- Planificació i organització
- Capacitat de posar en paraules la feina i els detalls del dia a dia de l’entitat
- Capacitat de treballar en equip i establir bon ambient de feina
- Autonomia
- Capacitat d’escolta
- Orientació a resultats

Tipus de jornada:
5 hores a la setmana /flexibilitat horària- Incorporació immediata
Localització:
Barcelona, Barcelona, Espanya
Funcions a desenvolupar:

- Recerca i identificació de les convocatòries de subvencions públiques i privades d’àmbit nacional i internacional que estiguin alineades amb el pla d’acció anual.
- Realitzar el disseny i seguiment dels projectes a presentar
- Redacció de les sol·licituds, tramitar les convocatòries de subvencions i concursos públics
- Justificació de les subvencions atorgades: elaborar les memòries justificatives, preparar la documentació.
- Mantenir una comunicació constant i diversificada amb els finançadors i altres stakeholders dels projectes

Detalls de contacte:
Interessats enviar CV i carta motivació al correu: administracio@jubertfigueras.org
fins el 21 de desembre inclòs.