Comissió de Cultura:

Objectius de la Comissió

Pretén afavorir la col·laboració entre fundacions l’aquest àmbit i posicionar la cultura com un element bàsic per al desenvolupament de les persones.

Reglament de la Comissió

Membres de la Comissió:

Fundació Carulla
Marta Esteve

Fundació Iluro
Marta Ibarz

Fundació Antigues Caixes Catalanes
Belén Latorre

Fundació Ciència en Societat
Cristina Junyent

Fundació Arqueològica Clos
Maixaixa Taulé

Fundació Taller de Músics
Alexandre Serra

Fundació Catalunya La Pedrera
Marga Viza

Fundació Amics del MNAC
Cristina Martí

Fundació Catalunya Cultura
Maria Pfaff

Esdeveniments organitzats per la Comissió:

2n Vermut de la cultura 8 d'octubre de 2018

En aquesta ocasió parlarem sobre com la tecnologia pot ser una eina per ajudar a les fundacions de cultura a crear entorns que fomentin la creativitat i impulsin la innovació.

“Sobreviure avui, quan tot es pot trobar a la xarxa i en formats diferents i interessants no és gens fàcil. El repte de les fundacions culturals i els museus és entendre els canvis que l’adopció de la tecnologia digital a nivell personal i l’internet de les coses ens estan causant sense tan sols adonar-nos  i comprendre que és gràcies a la tecnologia, que ens en podem sortir i convertir el patrimoni que tenim en grans plataformes d’aprenentatge i de negoci.”( Xavier Oliver Conti)

Speaker: Xavier Oliver Conti. Publicista. Professor a l’IESE Business School i a la Universidad de Navarra, consultor i conferenciant. Expert en comunicació, marketing i desenvolupament de marques. Ha treballat amb diverses fundacions culturals ajudant-les a adaptar-se als canvis tecnològics i digitals.

Sala Gaudí, de la Fundació Catalunya-La Pedrera (Provença, 261-265. BCN)

Trends & museus

1r Vermut de la cultura 10 d'abril de 2018

Comencem aquest cicle parlant de fundraising amb la Sílvia Bueso, conferenciant, formadora i coach experta en l’art de demanar per aconseguir els teus objectius.

La Silvia és una apassionada del sector cultural i assessora i forma als professionals de causes socials i culturals. Col·labora amb la Fundació Catalunya Cultura, l'ICEC i forma part del Club d’Indústries Culturals de la Fundació ESADE.

Parlarem de les 10 regles d’or que ha desenvolupat la Sílvia per aconseguir finançament per a les fundacions de forma eficaç.