Comissió de Cultura:

Pretén afavorir la col·laboració entre fundacions l’aquest àmbit i posicionar la cultura com un element bàsic per al desenvolupament de les persones.

Les fundacions membres de la comissió són:

Fundació Carulla

Cristina Martí

Realitzacions de la Comissió

2n Vermut de la cultura 8 d'octubre de 2018

En aquesta ocasió parlarem sobre com la tecnologia pot ser una eina per ajudar a les fundacions de cultura a crear entorns que fomentin la creativitat i impulsin la innovació.

“Sobreviure avui, quan tot es pot trobar a la xarxa i en formats diferents i interessants no és gens fàcil. El repte de les fundacions culturals i els museus és entendre els canvis que l’adopció de la tecnologia digital a nivell personal i l’internet de les coses ens estan causant sense tan sols adonar-nos  i comprendre que és gràcies a la tecnologia, que ens en podem sortir i convertir el patrimoni que tenim en grans plataformes d’aprenentatge i de negoci.”( Xavier Oliver Conti)

Speaker: Xavier Oliver Conti. Publicista. Professor a l’IESE Business School i a la Universidad de Navarra, consultor i conferenciant. Expert en comunicació, marketing i desenvolupament de marques. Ha treballat amb diverses fundacions culturals ajudant-les a adaptar-se als canvis tecnològics i digitals.

Sala Gaudí, de la Fundació Catalunya-La Pedrera (Provença, 261-265. BCN)

Trends & museus

1r Vermut de la cultura 10 d'abril de 2018

Comencem aquest cicle parlant de fundraising amb la Sílvia Bueso, conferenciant, formadora i coach experta en l’art de demanar per aconseguir els teus objectius.

La Silvia és una apassionada del sector cultural i assessora i forma als professionals de causes socials i culturals. Col·labora amb la Fundació Catalunya Cultura, l'ICEC i forma part del Club d’Indústries Culturals de la Fundació ESADE.

Parlarem de les 10 regles d’or que ha desenvolupat la Sílvia per aconseguir finançament per a les fundacions de forma eficaç.