Condicions i compromisos

Durant el procés d'associació en línia de la vostra fundació us demanarem que us comprometeu i accepteu unes determinades condicions.

Compromisos i condicions

• Conèixer els estatuts de la Coordinadora Catalana de Fundacions, el Codi Ètic per a les Fundacions Catalanes i el Bon Govern de les Fundacions i prometre complir-los.

• Comprometre's a satisfer les quotes de soci que estableixi l'assemblea general.

• Declarar que s'ha llegit i s'accepta la informació legal sobre protecció de dades, autoritzant la Coordinadora al tractament de les seves dades en l'àmbit de la institució i ens col·laboradors, així com la cessió de les dades que proporciona als estaments necessaris per a la prestació dels serveis de la Coordinadora.

Quotes de socis

• Quota de 270 € anuals si el pressupost és inferior a 300.000 €.
  • Quota de 450 € anuals si el pressupost està entre 300.000 € i 1.200.000 €.
  • Quota de 710 € anuals si el pressupost està entre 1.200.000 € i 3.000.000 €.
  • Quota de 930 € anuals si el pressupost és superior a 3.000.000 €.