Convenis de col·laboració

Fundació Jaume Bofill

Fundació Jaume Bofill logoBarcelona, 31 de maig de 2011.- El present acord té com a finalitat establir la col·laboració entre la Fundació Jaume Bofill i la Coordinadora Catalana de Fundacions per tal que la Fundació Jaume Bofill pugui oferir el serveis de lloguer de sales de la Torre de Can Bordoi per l’organització de reunions d’equips, seminaris, conferències i jornades, sessions de formació, trobades d’entitats i altres esdeveniments amb condicions avantatjoses per a les Fundacions catalanes associades a la Coordinadora Catalana de Fundacions compromeses amb la millora social, educativa, cívica o cultural del país.

Conveni signat. Descarrega

Carla Bassa
La Torre de Can Bordoi
Carretera B-510, km 8
08450 Llinars del Vallès

Tel. 670 516 347 / 938 410 518
canbordoi@fbofill.cat
www.fbofill.cat/canbordoi

Unnim

Logo UnnimUnnim ha firmat avui un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF) per difondre i comercialitzar els seus productes i serveis financers entres les fundacions associades i, en particular, aquelles que tinguin una dimensió més petita i que, per les seves característiques, necessitin més el suport de les entitats que signen aquest conveni. L’objectiu de l’acord és facilitar-los, a la mateixa Coordinadora i a les mes de 500 fundacions associades, els serveis i instruments financers d’Unnim i de les seves empreses participades, en condicions preferents, per cobrir les necessitats derivades de l’exercici de llurs activitats.

Àmplia gamma de productes i serveis
Unnim posarà a disposició de les fundacions un complet paquet de productes i serveis financers, que comprèn diverses línies de finançament d’inversions i de la mateixa activitat fundacional (anticipació de subvencions, avals, comptes de crèdit…), serveis de banca a distància, de gestió de pagaments i cobrament de rebuts, així com diverses modalitats d’assegurançes (de responsabilitat civil, d’immobles, etc).

El conveni de col·laboració, d’1 any de durada, prorrogable, ha esta firmat a  Barcelona per Enric Lizaso, Director de Banca Empreses i Corporativa, i per Antoni Sansalvadó, president de la Coordinadora Catalana de Fundacions.

Condicions. Descarrega

Unnim - Banca Corporativa de Barcelona
Eduard López
elopezm@unnim.cat

Departament d'ensenyament

Logo departament d'ensenyamentÉs voluntat de la Coordinadora d'anar signant convenis que facilitin algun tipus de valor afegit en la tasca de les fundacions associades. Així, doncs, està vigent un conveni amb la Direcció General de Formació Professional del Departament d'Ensenyament per poder oferir personal en pràctiques a les fundacions associades, d'una borsa de treball en pràctiques provinent de les fundacions de l'àmbit docent.

Banc de Sabadell

Logo banc de SabadellBarcelona, 27 de maig de 2011.- Banc Sabadell ha signat un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF) per difondre i comercialitzar els seus productes i serveis financers entres les fundacions associades.

L’objectiu de l’acord és facilitar-los, a la mateixa Coordinadora i a les mes de 500 fundacions associades, els serveis i instruments financers de Banc Sabadell i de les seves empreses participades, en condicions preferents, per cobrir les necessitats derivades de l’exercici de llurs activitats.

Conveni. Descarrega

Àmplia gamma de productes i serveis:

Banc Sabadell posarà a disposició de les fundacions un complet paquet de productes i serveis financers, que comprèn diverses línies de finançament d’inversions i de la mateixa activitat fundacional (anticipació de subvencions, avals, comptes de crèdit…), serveis de banca a distància, de gestió de pagaments i cobrament de rebuts, així com diverses modalitats d’assegurances (de responsabilitat civil, d’immobles, etc).

El conveni de col·laboració, d’1 any de durada, prorrogable, ha esta firmat a  Barcelona per Xavier Ventura, director de Zona Barcelona, i per Antoni Sansalvadó, president de la Coordinadora Catalana de Fundacions.

Condicions. Descarrega

Banc de Sabadell Conveni

Sr. Xavier Ventura, Sr. Antoni Sansalvadó i Sr. Francesc Ventura

Per més informació:
Podeu dirigir-vos a qualsevol oficina de Sabadell Atlántico o bé trucant al 902 383 666

Fundació Real Dreams

Mi grano de arenaLa Coordinadora Catalana de Fundacions signa un acord de col·laboració amb elmeugradesorra.org per tal de fer possible que totes les fundacions associades passin a formar part d’aquesta eina solidària de captació de fons.

Per a cadascuna de vosaltres, elmeugradesorra.org és una nova via per recaptar diners online de forma molt innovadora, fàcil d’utilitzar, gratuïta i segura. Per a fer efectiva l’alta de les vostres fundacions a www.elmeugradesorra.org només cal que completeu el primer pas.

Ja hi ha més de 95 entitats que ja l’estan utilitzant com a eina de fundraising amb molt d’èxit. Tu també pots!  Si tens qualsevol dubte pots contactar a info@migranoderena.org o bé al telèfon 93 205 21 91

Real Dreams Conveni

Signatura del conveni: Sr. Antoni Sansalvadó, president de la Coordinadora i Sr. David Levy, president de la Fundació Real Dreams

AFA

Asociación Fundaciones AndaluzasEl dia 11 de maig de 2004 va tenir lloc la signatura del conveni de col·laboració entre l'Asociación de Fundaciones Andaluzas (AFA) i la Coordinadora Catalana de Fundacions.

En l'acte celebrat a Sevilla, el Sr. Antonio-Claret García, president de l'AFA, i el Sr. Jaume Iglesias, president de la CCF, van posar de manifest la importància de l'acord entre dues entitats amb interessos comuns, per al benefici del món fundacional andalús i català.

Pel que fa als objectius del conveni, cal destacar la voluntat de promoure el coneixement i la relació entre les respectives fundacions associades, com també el treball conjunt d'ambdues associacions per millorar el marc legislatiu general, en ambdues comunitats autònomes, a més del constant intercanvi d'informació i l'organització d'actes, cursos i seminaris que es creguin adients per al millor desenvolupament del món fundacional i en un marc d'estreta col·laboració.

AFA Conveni foto

Fundació gaspar Espuña

Logo Fundació Gaspar EspuñaBarcelona, 7 d'abril de 2011. La Fundació Gaspar Espuña-CETT ha signat un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions per oferir, mitjançant empreses del Grup CETT, serveis i esdeveniments tant d'allotjament com de restauració de fundacions catalanes associades a la Coordinadora, així com accions formatives, assessorament o serveis similars.

Isabel Gallego
Meetings Incentives Conferences Events
alimara.reunions@cett.es
www.alimarahotel.com
Berruguete 126 - 08035 Barcelona
Tel. +34 935040444 - Fax. +34 934279292

Servei Prevenció Gaudí

logo-prevencio-gaudiEl passat 13 de desembre la Coordinadora Catalana de Fundacions, que agrupa les principals fundacions de Catalunya i el Servei de Prevenció Gaudí, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de poder oferir els serveis en matèria de prevenció de riscos laborals als membres associats que ho requereixin, a fi de facilitar el compliment de les obligacions legals de la matèria. A través d’aquest conveni el Servei de Prevenció Gaudí, es posa a disposició de les entitats per portar a terme la gestió de les activitats preventives tècniques i de medicina del treball i es posen a disposició els centres mèdics de vigilància de la salut pels reconeixements dels treballadors.

Àngel Comas
Departament Comercial

La Caixa

Logo La CaixaNota de premsa: "La Caixa" i la Coordinadora Catalana de Fundacions firmen un conveni de col.laboració

L'entitat financera posarà a disposició de les entitats membres de la Coordinadora Catalana de Fundacions una àmplia oferta de productes i serveis, en condicions preferents.

Barcelona, 29 de juny de 2004.- "La Caixa" ha firmat avui un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF) per difondre i comercialitzar el seus productes i serveis financers entres les fundacions associades i, en particular, aquelles que tinguin una dimensió més petita i que, per les seves característiques, necessitin més el suport de les entitats que signen aquest conveni.

L'objectiu de l'acord és facilitar-los, a la mateixa Coordinadora i a les mes de 460 fundacions associades, els serveis i instruments financers de "la Caixa" i de les seves empreses participades, en condicions preferents, per cobrir les necessitats derivades de l'exercici de llurs activitats.

Àmplia gamma de productes i serveis
"La Caixa" posarà a disposició de les fundacions un complert paquet de productes i serveis financers, que compren diverses línies de finançament d'inversions i de la mateixa activitat fundacional (anticipació de subvencions, avals, comptes de crèdit...), serveis de banca a distància, de gestió de pagaments i cobrament de rebuts, així com diverses modalitats d'assegurances (de responsabilitat civil, d'immobles, etc).

Les fundacions que vulguin ampliar o actualitzar les seves instal·lacions i equipaments disposaran de condicions especials en productes de renting i l easing, tant mobiliari com immobiliari.

El conveni de col·laboració, de dos anys de durada, prorrogables, ha esta firmat a Barcelona per Ricard Fornesa, president de "la Caixa", i per Jaume Iglesias, president de la Coordinadora Catalana de Fundacions.

La Caixa Conveni foto

Per a més informació:
Gabinet de Premsa de "la Caixa"
Tel: 93.404.65.06/74.68
www.presscaixa.com
prensa@lacaixa.es

Coordinadora Catalana de Fundacions
Tel: 93.488.14.80
www.ccfundacions.org
info@ccfundacions.org

Fundació Equilibri

Logo EquilibriBarcelona, 5 d'abril de 2011.- La Fundació Equilibri ha firmat avui un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions per donar servei i transmetre coneixement, especialment en temes tecnològics i informàtics, a les persones i organitzacions socialment compromeses. Així com, fomentar i promoure una cultura d'innovació, recerca, coneixement, formació continuada, treball en equip, igualtat, justícia i solidaritat.

Fundació Equilibri
Agustí Jorba
Tel:933426046
ajorba@fundacioequilibri.org
www.fundacioequilibri.org

Conveni amb Santander

Logo SantanderEl Banc Santander i la Coordinadora Catalana de Fundacions acaben de signar un conveni de col·laboració amb l'objectiu d'oferir a totes les fundacions associades els serveis i instruments financers necessaris per atendre les seves activitats habituals.

La signatura del conveni ha tingut lloc a la Seu Central del Banc Santader a Barcelona el passat 18 de desembre de 2008. D'una part en representació de Banc Santader, el seu director d'Institucions a Catalunya, Josep Antoni Borrull i, de part de la Coordinadora Catalana de Fundacions, el seu president, Jaume Iglesias Sitjes.

Caixa Sabadell

Logo Caixa SabadellCaixa Sabadell acaba de signar un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF) , de Barcelona, amb l'objectiu d'oferir a totes les fundacions associades els serveis i instruments financers necessaris per atendre les seves activitats habituals. Aquest suport serà especialment aplicable a aquelles fundacions que, per les seves dimensions més reduïdes, precisin d'una major atenció. L'acord tindrà vigència fins al 31 de desembre del 2005, encara que serà prorrogat anualment de manera tàcita, si les dues parts no hi renuncien.

La signatura del conveni ha tingut lloc a la Seu Central de Caixa Sabadell. D'una part en representació de Caixa Sabadell, el seu director general, Pere Rifà Pujol i, de part de la Coordinadora Catalana de Fundacions, el seu president, Jaume Iglesias Sitjes.

Caixa Sabadell conveni foto

Caixa Terrassa

Logo Caixa TerrassaCaixa Terrassa signa un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de FundacionsCaixa Terrassa ha signat un conveni de col·laboració amb la Coordinadora Catalana de Fundacions, amb la finalitat de donar suport a les fundacions associades, mitjançant l'aplicació de condicions especials en l'oferta de productes i serveis.

El conveni inclou l'obertura de línies de finançament preferents per al desenvolupament de projectes d'inversió, així com en les modalitats de pòlisses de crèdit i avals. També s'incorporen avantatges en diversos aspectes relacionats amb la gestió de tresoreria i es preveuen condicions especials en el camp de les assegurances i en productes d'estalvi i inversió.

Aquest conveni tindrà una vigència de dos anys, que serà prorrogable per períodes de dos anys.

El document de l'acord de col·laboració ha estat signat per Jaume Iglesias, president de la Coordinadora Catalana de Fundacions, i per Enric Mata, director general de Caixa Terrassa.

Més de 500 fundacions associades

La Coordinadora Catalana de Fundacions (www.ccfundacions.org) va néixer l'any 1978 amb l'objectiu d'esdevenir una eina al servei de les fundacions catalanes. Les seves activitats se centren bàsicament en la informació i l'assessorament, a facilitar relacions amb les administracions públiques i altres organismes i coordinar activitats de les fundacions de Catalunya.

La Coordinadora agrupa actualment més de 500 fundacions de tot el territori del país en àmbits tan diversos com l'assistencial, l'hospitalari, el cultural, el docent i la recerca. Aquesta entitat manté una línia creixent en nombre de socis, i en el darrer any 2004 s'hi van associar vint-i-tres noves fundacions catalanes.Caixa Terrassa conveni foto
Terrassa, 10 de novembre de 2005

AEF

Logo AEFEns complau comunicar a les nostres fundacions associades que el passat 4 de desembre es va signar, en l’esplèndid marc del Cercle del Liceu de Barcelona, un conveni de col·laboració amb l’Asociación Española de Fundaciones (AEF), que compta amb 900 associades.

Col·laboració per aconseguir els fins comuns de les fundacions, per establir canals permanent de comunicació i informació, per a la constant millora del món fundacional i preveu actuacions conjuntes davant les administracions públiques i altres organitzacions, i igualment la col·laboració i/o participació conjunta en temes de formació, difusió, col·laboració entre fundacions per a projectes conjunts, a més de publicacions.

El conveni ha estat signat pel president de l’AEF, Sr. Carlos Álvarez, elegit nou president en la seva assemblea celebrada el mes de juny d’enguany, i el Sr. Jaume Iglesias, president de la CCF.

La CCF està convençuda que aquest conveni reportarà un millor servei a les nostres associades, igual que els altres convenis que té subscrits amb l’Asociación de Fundaciones Andaluzas (AFA) i amb la Confederación Vasca de Fundaciones (FUNKO).

Aef Conveni Fotografia

Foto: Daniel Julián

Ferrer & Ojeda

Logo Ferrer & OjedaLa Coordinadora Catalana de Fundacions, amatent a les necessitats de les fundacions associades, ha signat el mes d’abril d’enguany, amb Ferrer&Ojeda Asociados, el conveni de col·laboració amb l’objectiu de promoure el pla d’assegurances per donar cobertura a les necessitats de tots els associats, mitjançant les pòlisses d’assegurances que millor s’adeqüin als vostres interessos, amb un especial interès a la promoció de l’assegurança de Responsabilitat Civil de Patrons, Administradors i Directius (D&O).

Ferrer Ojeda Conveni Foto

Ferrer&Ojeda
Tamarit, 155 - 08015 Barcelona
Anna Palau - anna.palau@ferrerojeda.com
Tlf. 93.280.59.59

Secot

Logo SecotSecot es una associació sense afany de lucre, declarada d’utilitat publica l’any 1.995 i present a Catalunya des de 1.990.

Gracies al treball altruista del seu voluntariat, composat per professionals qualificats i directius jubilats o prejubilats, Secot podrà ajudar les Fundacions associades a la Coordinadora Catalana que ho desitgin, mitjançant l’anàlisi del seu funcionament, recomanant com actuar i, si cal, col·laborant en la posta en marxa de plans de millora.

Secot Conveni foto

Foto: Daniel Julián

Funko

Logo FunkoEl passat dia 14 de juny de 2006, després de l’Assembla General, es va formalitzar el conveni de col·laboració entre l’associació de fundacions basques FUNKO (Fundazioen Euskal Konfederazioa) i la Coordinadora, amb la signatura dels presidents, Sr. Patxi Ormazábal i Sr. Jaume Iglesias.

Després de la signatura tots dos presidents van manifestar la seva plena satisfacció per aquest conveni, que enforteix els àmbits fundacionals català i basc, a més d’obrir les portes a uns vincles més fluids i fructífers entre les fundacions associades.

Igualment, gràcies a aquesta nova col·laboració, s’espera poder oferir nous avantatges, ja sigui en serveis o productes, a les fundacions associades.

Funko Conveni foto
Foto: Dani Julián

Fundació Catalana de la Premsa Comarcal

Fundació Catalana de la Premsa Comercial logoL'acord va signar-se el passat 14 de desembre a les instal·lacions de Premsa Comarcal, al barri del Raval de Barcelona. Estanis Alcover , president de Premsa Comarcal i Jaume Iglesias, president de la Coordinadora, van signar un acord de col·laboració en el que ambdues entitats col·laboraran en l'organització d'activitats de formació i cursos de reciclatge així com en seminaris i jornades. La Coordinadora, en virtud d'aquest acord, també facilita la possibilitat de generar entrevistes i col·loquis amb membres destacats de la seva entitat.De manera que puguin ser publicats als diferents mitjans de Premsa Comarcal.

Fundació Catalana de la Premsa Comercial foto

Fundació Catalana de la Presma Comarcal
Hospitral, 110-112 - 08001 Barcelona
Sita Vilaró sita@premsacomarcal.cat
Web: www.premsacomarcal.cat

Gestora de prevenció Laboral de Cat.

Gestora de prevenció Laboral de Cat logoConveni. Descarrega

Història. Descarrega