El procés explicat amb molt detall

Tot seguit us expliquem pas a pas com associar la vostra fundació.

Pulseu sobre el botó "Inicia el procés". El botó el podeu trobar a aquesta pàgina o a la pàgina d'inici.

Pas 01 fer click al botó

A continuació empleneu el formulari de creació d'usuari i premeu el botó "Crea el meu usuari".
*El "nom" que es demana és el nom de la persona física, el nom de la fundació se us demanarà en un formulari més endavant: el formulari per associar-se.

Crear usuari

A continuació el sistema us infomarà de que heu de mirar el vostre correu electrònic.

Missatge del sistema

Al consultar al correu veureu un enllaç per a validar el vostre compte d'usuari. L'heu de prèmer.
També se us dona la contrasenya per a properes conexions. Recomanem desar-la per a futures conexions.

Missatge de correu

L'enllaç us portarà de nou a la web on us trobareu amb aquesta pàgina de benvinguda:

Passos associar-se a CCF

Heu de prèmer el botó taronja, "Formulari per Associar-se", per a seguir el procés.
*A banda, veureu que hi ha altres opcions per a fer altres accions. Aquestes accions les tindreu sempre accesibles al accedir al tauler d'administració.

Abans de poder emplenar el formulari per associar-se se us demanarà que verifiqueu que la vostra fundació encara no és al directori.

Existeix la vostra fundació?

Al accedir al "formulari per associar-se" haureu d'emplenar les dades que us demana.
*Veureu que és un formulari extens (podeu accedir a la previsualització del formulari sencer fent clic aquí)

El formulari us demanarà varies dades i us donarà la possibilitat d'adjuntar documents (podeu decidir adjuntar-los al moment o aportar-los més endavant per altres vies).

Crear fundació

Us recomanem preparar tota la documentació que us demanarà el formulari, podeu accedir a consultar quins documents es demanen fent clic aquí

Finalitzar el procés

Heu de completar el formulari i finalment prèmer el botó "Envia formulari".

Una vegada realitzada la gestió,  l'equip de la Coordinadora revisarà la sol·licitud s'associació i es posarà en contacte amb vosaltres en la menor brevetat posible.