Cafè Científic: "Després de la fi del món"

Data d'inici: 10/01/2018
Dates:
10/01/2018 - 19:00 - 21:00
Lloc:
Sala Carme Karr de la Casa Orlandai
Adreça:
Carrer Jaume Piquet, 23. Barcelona
Localització:
Barcelona, Barcelona, Espanya

Organitzat per la Fundació Ciència en Societat

Dimecres 10 de gener: «Després de la fi del món», José Luis de Vicente, periodista i comissari de l’exposició
«Després de la fi del món» és una exposició sobre la transformació de la Terra en el planeta Antropocè. A través de vuit instal·lacions, artistes, filòsofs, arquitectes i científics ens expliquen històries i estratègies per a sobreviure en el món que ha de venir. El seu comissari ens explicarà per a què serveix una exposició per generar debat social.

Vinculat al cafè científic, proposem una visita a l’exposició al CCCB (Montealegre, 5) dimecres 7 de febrer a les 18h (trobada al pati central).

Recordeu que són sempre (o gairebé) el tercer dimecres de mes a les 19h a la Sala Carme Karr de la Casa Orlandai, Jaume Piquet, 23 08017-Barcelona (a tocar de l'estació de metro de Sarrià).

Entrada 2,9€.