FUNDACIÓ ÀFRICA VIVA

Director i/o gerent Victoria Fumadó Perez
Persona de contacte Cora Moreira
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors Pedro Luis Alonso Fernández i Victoria Fumadó Pérez.
Història La Fundació Àfrica Viva, sorgeix de la trobada d'un grup de professionals dedicats des de fa anys a la investigació de problemes de salut internacional. Àfrica Viva es planteja com objectiu la captació de recursos econòmics per a impulsar la investigació en la salut, com instrument per a millorar les condicions sanitàries dels països en vies de desenvolupament. Però també pretén sensibilitzar la consciència i la solidaritat en la nostra societat per a millorar les condicions sanitàries de la població mundial.
Objectius Àfrica Viva Fundació parteix de la convicció que és possible millorar les condicions sanitàries dels països en vies de desenvolupament, i per tant millorar el desenvolupament econòmic i social, potenciant el coneixement de les malalties que afecten a aquestes poblacions i la forma més eficaç de prevenir-les o tractar-les: Atenció sanitària en l'àmbit matern-infantil, Formació de personal mèdic, Investigació, Sensibilització i difusió
Àrees d'activitats Salut (hospitalària)
Activitats representatives Programa de Rehabilitació Nutricional Infantil a Manhiça. Mozambique.Estudi de l'impacte del dèficit de micronutrients en el desenvolupament infantil (Mozambique). Líneas d'investigació en llet materna, nutrició i SIDA a Mozambique. Construcció i creació d'una Escola de formació de metges rurals,” al Tigray (Etiòpia).
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Desenvolupament
Sectors atesos: serveis socials i salut Recerca - Altres - Hospitalàries - Alimentació i nutrició
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 170.000,00 €