FUNDACIÓ AGBAR

Lloc web http://ww.fundacionagbar.org
Director i/o gerent Victoria E. Martínez-Fraile
Persona de contacte Laura Campo
Fundadors Societat General d'Aigües de Barcelona SA (AGBAR).
Història Creada per la Sociedad General de Aguas de Barcelona el 1961 com a Centro de Estudios e Investigación del Agua. El 1998 es modifiquen els estatuts i el nom de l'entitat.
Objectius Accions sobre sostenibilitat en els seus vectors de protecció del medi ambient, equitat social i creixement econòmic, i vetllar per la millora de la qualitat de vida del ésser humà. Enriquiment del patrimoni cultural de la comunitat. Foment d'una cultura de l'aigua responsable. Política de compromís social aspirant a involucrar-se constructivament en les activitats que participa . L'objectiu final és valorar i assegurar el valor social d'aquestes accions, velant per un ús responsable de l'aigua.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Medi Ambient - Recerca
Activitats representatives Projectes d'R+D en medi ambient i en especial amb tot el vinculat a l'aigua . Congressos, jornades i seminaris. Activitats socioculturals. Projectes formatius i d'investigacio, socials i medi ambientals, en iniciatives dirigides a l'assoliment d'una gestió sosteible de l'aigua, sense oblildar el seu valor simbòlic, present en els àmbits de la cultura i l'art.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Afers internacionals - Ciències Naturals - Ciències Socials - Desenvolupament - Difusió Pensament - Enginyeria i Tecnologia - Formació Continuada - Medi Ambient
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 5.042.300,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Asociación Española de Abastecimiento de Agua y Saneamiento (AEAS), Agrupació de Serveis d'Aigua de Catalunya (ASAC), IME, Centre de Fundacions.
Angel Simó Grimaldos (President)
Ignacio Escudero García (Patró delegat)
Jose M. de Paz Arias (Secretari)
Victòria E. Martínez Fraile (Directora i Patrona)