FUNDACIÓ AGRÀRIA I CULTURAL DE LA LLAGOSTA

Correu electrònic farrebardes@yahoo.es
Persona de contacte Marcel Farré i Bardés
Data, creació de la fundació 23/09/1994
Fundadors Marcel Farré i Bardés, Andrés Ricart Grau, Juan Pujades i Bellmunt i Juan Sisó Alemany.
Objectius Desenvolupament tècnic, econòmic i social i cultural del sector agrari, la preservació del medi ambient i de l'entorn natural i el progrés econòmic, social i cultural dels habitants del medi ambient.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Festa dels Tres Tombs (març).Col·laboració amb l'Entitat Amics dels Cavalls de la Llagosta. Conferències sobre aigües subterrànies. Xerrada col·loqui al local de la Fundació Agrària i Cultural. Aplec de la Sardana. Col·laboració amb l'Agrupació Sardanista de la Llagosta.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Agrària - Lleure - Medi Ambient - Promoció Local
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Pressupost anual 6.684,57 €