FUNDACIÓ AGRÀRIA LOCAL DE SANTA COLOMA DE FARNERS

Director i/o gerent Vicenç Esparch Moré
Persona de contacte Vicenç Esparch Moré
Data, creació de la fundació 30/06/1995
Fundadors José M. Clopes Boix, Vicenç Esparch Moré, Miquel Massaneda Rovira, Lluís Planas de Farners Clos, José Casellas Planas, José Borell Bosch, José M. Albo Torrents, Ignacio de Bolos i Almar, Francisco Massaguer de Planell i Juan Planiol Sanjaume.
Objectius Afavorir el desenvolupament tècnic, econòmic i social del sector agrari, la millora de les condicions de vida en el medi rural, la preservació i conservació del medi ambient i de l'entorn natural i el progrés econòmic, social i cultural dels professionals de les activitats agràries.
Àrees d'activitats Serveis socials - Educació
Activitats representatives Col·laboració amb l'ADF Farners-Agrimont; programa de prevenció d'incendis forestals. Col·laboració amb l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners en l'arranjament de camins veïnals o forestals. Assessorament principalment laboral i de Seguretat Social.
Tipus d'activitats Desenvolupament sector agrari
Sectors atesos: serveis socials i salut Sector agrari
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Pressupost anual 3.606,07 €