FUNDACIÓ AGRUPACIÓ

Nom FUNDACIÓ AGRUPACIÓ
Adreça Gran Via de les Corts Catalanes, 652, principal 2a.
Codi postal i ciutat 08010 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 934826701
Correu electrònic fundacio@agrupacio.es
Lloc web http://www.fundacioagrupacio.es
Director i/o gerent Imma Playà i Pujols
Persona de contacte Imma Playà i Pujols
Data, creació de la fundació 28/07/1993
Fundadors Joan Franquesa Sastre, Fidel Sust Mitjans, Eduard Casas Ortells, Enrique Jorba Sanz, Ignacio de Loyola Lopez Bonet, Tomàs Gui Mori, Manuel Tobella Marcet, Albert Gasulla Angla, Francisco Cortés Flos, Conrad Cardús Rosell, Jorge Fernández Serrano, Jordi Duixans Vila, Alfons Torrens Mor, Jordi Vidal Cairat, Enric Cristau Cuyàs, Jorge Gibert Masvidal, Josep Panisello Chava.
Història L'assemblea general de socis d'Agrupació Mútua del Comerç i de la Indústria, amb la finalitat de potenciar la seva acció social envers el seu col·lectiu de socis i alhora també incrementar el benestar de tota la societat, va crear una fundació per dur a terme accions que motivin i ajudin a desenvolupar un veritable sentit de solidaritat i humanisme pràctic.
Objectius El nostre objectiu: LA PREVENCIÓ. La Prevenció com una responsabilitat individual, però també col·lectiva, adreçada a tota la població. Desenvolupem activitats que promocionin condicions de vida saludable. La Fundació potencia l’acció social de l’Entitat. Desenvolupa accions que motiven i ajuden a desenvolupar un sentit de solidaritat i humanisme. Finalitats - Promocionar programes socials. - Desenvolupar Programes i Activitats de caràcter preventiu que afavoreixin la promoció de l’autonomia personal. - Atorgar Premis, Beques i Ajuts per als col·lectius d’atenció: la infància, la gent gran i els discapacitats. - Fomentar la formació i la investigació.
Àrees d'activitats Educació - Recerca - Salut - Serveis socials
Activitats representatives - Activitats preventives, - Convocatòria d'ajudes a entitats, - Convocatòria de Beques i Premis
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Jornades - Publicacions - Sensibilització - Tallers
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Gent Gran - Infància - Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Unió Europea
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Institut Català de l'Envelliment.
Josep Lluís Vilaseca Guasch (President)
François Martin (Vicepresident)
Mª Montserrat Serrallonga Sivilla (Secretària)
Josep Verde Aldea (Tresorer)