FUNDACIÓ AITO GARCIA RENESES

Regió Baix Llobregat
Telèfon 932387100
Correu electrònic ferranmarquez@fundacioaito.org
Objectius La Fundació té per objectiu principal promoure i difondre el bàsquet com a mitjà d'integració social a diferents col·lectius com a hàbit per aconseguir una vida equilibrada i saludable. La Fundació té previst perseguir les següents finalitats: 1. Fomentar i potenciar el bàsquet amb nens, nenes i joves en risc d'exclusió social, així com en persones que pateixin una discapacitat física o psíquica. 2. Promoure i difondre el bàsquet en els col•lectius de monitors, entrenadors i educadors per a proporcionar-los les eines necessàries per realitzar la seva tasca de forma correcta. 3. Conscienciar i sensibilitzar a la societat sobre la finalitat de la Fundació mitjançant la realització de diferents activitats que promoguin el bàsquet fent partícep a les diferents institucions de les necessitats de tots aquests joves. 4. Treballar de forma activa amb les diferents administracions públiques per tal d'afavorir els canvis necessaris per a aconseguir uns correctes hàbits nutricionals entre els joves.
Alejandro Garcia Reneses (President)
Eulàlia València Cortes (Secretària no Patrona)
Salvador Alemany Mas (Vicepresident)
Francisco Javier Añua Crespo (Vocal)