FUNDACIÓ AKWABA

Director i/o gerent Maite Vila
Persona de contacte Maite Vila
Data, creació de la fundació 26/02/1996
Fundadors Associació Grup de Solidaritat AKWABA.
Història La Fundació Akwaba va néixer del compromís col·lectiu dels monitors i els joves de l'Agrupament Escolta Arrels de l'Hospitalet de Llobregat per oferir un lloc on exercir el compromís social envers la població més necessitada del país i del continent africà.
Objectius Accions, com a organització no governamental formada per joves, adults i gent gran, de cooperació i desenvolupament amb la població més necessitada de l'Hospitalet de Llobregat i dels països del Sud. També pretén sensibilitzar la societat catalana envers la realitat dels immigrants i dels col·lectius més desafavorits que viuen al nostre país i donar a conèixer les situacions d'injustícia dels països del Sud.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Salut (hospitalària) - Serveis socials
Activitats representatives Consulta social per a l'Abolició del Deute Extern a l'Hospitalet de Llobregat. I Jornades del Marroc a l'Hospitalet. VI Festa de la Diversitat de l'Hospitalet.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Desenvolupament - Difusió Pensament
Sectors atesos: serveis socials i salut Dones - Família - Gent Gran - Infància - Joventut - Pobres
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 693.795,07 €
Participació en altres organismes Federació Catalana d'ONG per al Desenvolupament, Federació Catalana de Voluntariat Social, Federació Estatal Servei i Solidaritat (SERSO).
Pedro Rodríguez (president)
Mercè Vilalta (vicepresidenta)
Núria Márquez (secretària)
Joan Conesa (vocal)