FUNDACIÓ AKWABA

Director i/o gerent Maite Vila
Persona de contacte Rosa Maria Martín García
Data, creació de la fundació 26/02/1996
Fundadors Associació Grup de Solidaritat AKWABA.
Història La Fundació Akwaba va néixer del compromís col·lectiu dels monitors i els joves de l'Agrupament Escolta Arrels de l'Hospitalet de Llobregat per oferir un lloc on exercir el compromís social envers la població més necessitada del país i del continent africà.
Objectius Accions, com a organització no governamental formada per joves, adults i gent gran, de cooperació i desenvolupament amb la població més necessitada de l'Hospitalet de Llobregat i dels països del Sud. També pretén sensibilitzar la societat catalana envers la realitat dels immigrants i dels col·lectius més desafavorits que viuen al nostre país i donar a conèixer les situacions d'injustícia dels països del Sud.
Àrees d'activitats Acollida i Formació - Educació per la Justícia Global - Punt Òmnia
Activitats representatives Cinema a la Fresca, Festa de la Diversitat
Tipus d'activitats Activitats comunitàries - Alfabetització digital - Assesssorament pedagògic - Campanyes socioeducatives - Classes de castellà, català i alfabetització - Cursos formatius laborals - Dinamització en espais obertes - Elaboració de materials educatius - Inserció sociolaboral - Preparació a les proves de nacionalitat espanyola - Reforç escolar - Servei d'informació i orientació
Sectors atesos: serveis socials i salut Dones - Gent Gran - Immigració - Infància - Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 300.000,00 €
Participació en altres organismes La Fede.Cat, Federació del Voluntariat Social, ECAS, Xarxa sociolaboral Anadromes de l'Hospitalet de Llobregat.
Daniela Vilarasau (Presidenta)
Jordi Rodes (Secretari)