FUNDACIÓ ALFONS CARBONELL "EL CEDRE"

Nom FUNDACIÓ ALFONS CARBONELL "EL CEDRE"
Adreça Rda. Francesc Camprodon, 2. Seminari
Codi postal i ciutat 08500 Vic
Regió Osona
Telèfon 938530247
Correu electrònic elcedre@manlleu.lamalla.net
Persona de contacte Salut Carbonell
Història L'any 2003 es crea la Fundació a partir de la Societat Limitada Laboral EL CENDRE VERD S.L.. S'atenen un promig de 40 domicilis/mensuals i l'entitat efectua anualment un estudi de la demanda per l'Ajuntament de Manlleu.
Objectius A) Avaluació i identificació de riscos i necessitats d'atenció domiciliària. B) Promocionar el manteniment a domicili. C) Portar ajuda i suport a la persona a l'entorn familiar. D) Realitzar les funcions i actuacions que emanen de l'avaluació. E) Adequar i promoure les competències necessàries a l'objecte.
Àrees d'activitats Salut (hospitalària) - Serveis socials
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Ajuts projectes-entitats - Assistència Sanitària - Projectes cooperació i desenvolupament - Recerca - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Dones - Família - General - Gent Gran - Joventut - Malalts crònics
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal