FUNDACIÓ ALVERNA

Director i/o gerent Agustí López Hernández
Persona de contacte Luis Javier Manjón Paniagua
Data, creació de la fundació 01/01/2016
Fundadors Associació Verd i Lila. Associació Antics i Amics de l'AIEG Alverna.
Història La Fundació Alverna neix el 2016 amb l’objectiu de donar resposta a la necessitat que es van trobar 9 anys abans els membres, famílies i antics de l’Agrupament Escolta i Guia Alverna (entitat sense ànim de lucre), quan després de 40 anys ocupant els mateixos espais es van veure obligats a buscar un altre espai on continuar fent la seva tasca educativa. Durant aquests 9 anys de feina i cerca d’un nou espai, es va veure patent la necessitat, i l’oportunitat, d’organitzar tot el col·lectiu de membres, antics i famílies, per poder donar suport a l’Agrupament davant de futures amenaces. La Fundació neix de la necessitat concreta de l’AEiG Alverna, però es constitueix amb l’objectiu d’arribar molt més enllà i donar suport a tot el col·lectiu escolta tarragoní.
Objectius Vetllar per la continuïtat i presència en la societat dels valors impulsats per l’escoltisme, el foment i divulgació de la seva pràctica, al dinamització dels diferents col·lectius relacionats amb l’escoltisme i vetllar per la seva continuïtat en les activitats que duen a terme.
Àrees d'activitats Cultural - Educació
Activitats representatives Travessa d'Andròmines de Sant Magí. Recuperació de l'arxiu fotogràfic de l'AEIG Alverna i l'elaboració de la revista TICS. Sortida anual de famílies, antics i membres de l'AIEG Alverna.
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Ajuts projectes-entitats - Exposicions
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Lleure
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal
Pressupost anual 12.630,00 €