FUNDACIÓ AQUA MARIS

Correu electrònic fundacion@aquamaris.org
Persona de contacte Francisco Sánchez Morales
Data, creació de la fundació 01/01/2002
Fundadors Francisco, Sanchez Morales, Fco Javier Martínez Ruiz, Jaime Aymar Ragolta, Julià Maristany del Rayo, Laureano Domínguez Ruiz, Carmen Colome
Història La Fundació recull al desembre de 2002 el llegat de René Quinton sobre el poder curativo i nutritiu de l'aigua de mar. A partir de 2004 comença una línia d'investigacions sobre els usos i aplicacions de l'aigua de mar en terapèutica, veterinària i agricultura i realitza per a la seva divulgació el "Curs d'Hidrologia Marina" que està reconegut d'interès sanitari per l'IES (Institut d'Estudis de la Salut) del Departament de Sanitat
Objectius a) Coordinar els esforços que s'estan realitzant per a restaurar sobre bases científiques el prestigi nutritiu i terapèutic de l'aigua de mar en l'home, en veterinària i agricultura i la seva aplicació al reg i reforestació de zones desérticas. b) Obrir el major nombre de dispensaris marins en zones amb gran dèficit nutricional.
Àrees d'activitats Educació - Medi Ambient - Recerca - Responsabilitat Social Corporativa - Serveis socials
Activitats representatives III Congrès Internacional sobre l'aigua de mar. Naufragi Voluntari de 7 dies sobrevivint exclusivament d'aigua de mar. Investigació sobre l'efecte del consum d'aigua de mar (Premio Nacional en el área de Ciencias Médicas en Colombia).
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Ajuts projectes-entitats - Art i espectacles - Cursos-Congressos-Conferències - Projectes cooperació i desenvolupament - Recerca - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Afers internacionals - Ciències de la Salut - Ciències Naturals - Desenvolupament - Protecció i conservació - Recursos naturals
Sectors atesos: serveis socials i salut Alimentació i nutrició - Altres - Exclusió social - Infància - Recerca
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional