FUNDACIÓ ARENA

Regió Barcelonès
Correu electrònic info@fundacionarena.com
Data, creació de la fundació 01/01/2002
Objectius La Fundació Arena és una entitat privada que té com a objectiu general la equiparació de drets i oportunitats del col·lectiu gay i lèsbic amb la resta de ciutadans. Creada al desembre del 2002 i oberta a la participació en el seu futur desenvolupament, vol assistir al membres del esmentat col·lectiu i al seu entorn a nivell assistencial, legal, cultural i social. En cada un d'aquests àmbits promou activitats de divulgació, formació e invetigació.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives La Fundació Arena està promovent la creació d'un primer centre assistencial per a gent gran gay i lesbiana o del seu entorn en conveni amb les administracions públiques. La filosofia d'aquest centre pioner és la de garantir la continuïtat de l'entorn sociocultural dels usuaris, adaptant-se a les seves necessitats. Aquest primer centre situat a Barcelona contarà amb 25 places que s'adjudicaran tenint en compte criteris com la desatenció familiar o la manca de recursos econòmics, a més de les corresponents a les administracions públiques.
Àmbit geogràfic d'actuació
Pressupost anual 41.879,94 €
Aladino Nespral Amores (president)
Marco Antonio García Nespral (vicepresident)