FUNDACIÓ ASPRONIS

Persona de contacte Míriam Crivillés
Data, creació de la fundació 31/07/1991
Fundadors Associació ASPRONIS
Història El 1968 un grup de pares amb fills/es amb discapacitat intel·lectual sumen esforços per donar serveis i reconèixer els seus drets. Al 1992 es van crear dues fundacions, una de caràcter assistencial i l'altre, laboral, i al 2016 aquestes fundacions es van fusionar amb el nom de Fundació ASPRONIS per tal de donar un millor servei al col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies i a d'altres col·lectius en risc d'exclusió.
Objectius Contribuir a la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies, així com a la primera infància i a d'altres col·lectius en risc d'exclusió. Acompanyar a fer realitat el seu projecte de vida, oferint els suport i serveis adequats per tal d'assolir-lo tot adaptant aquests suports a cada moment vital.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives Atenció assistencial, domiciliària, especialitzada, residencial i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual o en risc d'exclusió social.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Assistència Sanitària - Sensibilització - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal
Pressupost anual 3.410.236,48 €