FUNDACIÓ AVAN

Director i/o gerent Lídia Gil Belmonte
Persona de contacte Lídia Gil Belmonte
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors Pere Pardo i Peret, Miquel Aguilar Barberà, Alfred Besonias Curco, Maria Dolors Bros Durán, Montserrat Bros Durán, Francisca Capel Díaz, Josep Català Massot, Moisés Chimeno Fernández, Joaquima Judez Fageda, Antoni Monés Giner, Pere Llonch Folguera.
Història La Fundació AVAN és una entitat sense ànim de lucre que neix el 14 de juliol de 2005 amb un primer objectiu de buscar recursos i donar suport econòmic a tots els projectes de l'Associació AVAN, que no són altres que atendre a les persones afectades de transtorns neurològics i als seus familiars.
Objectius Donar a conèixer la problemàtica social i personal que pateixen els malalts afectats de malalties neurològiques cròniques i els qui en tenen cura, vetllar per la integració i la millora de la qualitat de vida d'aquest col·lectiu i fomentar la recerca mèdica en el camp de la neurologia.
Àrees d'activitats Cultural - Recerca - Salut (hospitalària) - Serveis socials
Activitats representatives Assistencials: Rehabilitació i estimulació amb persones amb malalties neurològiques. Lleure: Vacances terapèutiques i sortides de cap de setmana. Suport emocional: Formació i assistència als malalts i els seus familiars. Acte i campanyes de divulgació i sensibilització.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Esportives - Lleure
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Malalts crònics
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 987.435,85 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació ECOM, Patronal ECOM.
Dr. Pere Pardo i Peret (President)
Sr. Pere Llonch Folguera (Vicepresident)
Sra. Maria Dolors Bros Durán (Secretària)
Dr. Miquel Aguilar Barberà (Vocal)