FUNDACIÓ BALONMANO GRANOLLERS

Director i/o gerent Josep Blanchart Santacreu
Persona de contacte Josep Blanchart Santacreu
Data, creació de la fundació 01/01/1999
Fundadors Ajuntament de Granollers, Jaume Anfruns Jañer, Josep Lluís Badia Olivé, Ballestas JJM S.A., Amadeu Barbany Grau, Joan Barbany Pujol, Manuel Baró Muntaña, Bimbo S.A., Josep Blanchart Santacreu, Blanes 2000 S.L., Rafael Bonet Montllo, José Antonio Cabrera Sánchez, Francesc Camp Guitierrez, Josep Camp Puigdomenech, Pere Canal Baliu, Club Balonmano Granollers, Electropla Granollers S.A., Josep Espona Massana, Ramon Font Terrades, Manel Garcia López, Germans Murtra S.L., GIAVE S.A., Josep Maria Guiteras Mestres, Joan Guitet Tramunt, Hotel Granollers S.L., INMOGRA S.A., Instituts Odontològics Associats S.L., IRM Lloreda S.A., Pere Julia Colomina, Letona S.A., Joan Lloreda Pujol, Josep Marata Jané, MAYNOU S.L., Joan Mirallers Grau, Ramon Mora Florit, Ricard Mumany Villa, Albert Murtra Garrell, Juan Maria Pérez Ortiz, Juan Alfonso Piferrer Margarit, Prefabricats Lomar S.L., Joaquim Raga Galia, Josep Ramoneda Esteve, Jaume Rodriguez Bertiz, Josep Saperas Martí, SOP Selecció S.L., Vallès Service S.C.P., Jorge Velilla Jané, Josep Vega Martínez i Villa Viatges S.A.
Objectius Promoció de l'esport de l'handbol, per garantir el futur i la continuïtat de l'escola de jugadors d'handbol.
Àrees d'activitats Cultural - Educació
Activitats representatives Trobades d'handbol escolar Coaliment. Trofeu Granollers Cup d'Handbol Base Internacional. Campionat d'Espanya Juvenil Masculí.
Tipus d'activitats Beques i premis - Esport
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Esportives
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 93.156,88 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació Catalana d'Handbol.
Pere Lleonart (president)
Juan Maria Pérez Ortiz (secretari)
Jaume Rodriguez (vocal)
Josep Saperas (vocal)