FUNDACIÓ BANC SABADELL

Persona de contacte Miquel Molins Nubiola
Data, creació de la fundació 01/01/2003
Fundadors Banco de Sabadell, SA
Objectius La Fundació Banc Sabadell es va constituir com a fundació privada l’any 1994 amb la intenció d’estimular l’excel·lència i promoure el coneixement i la cultura. L’objectiu de la Fundació és promoure activitats de divulgació, formació i investigació en els àmbits educatiu, científic i cultural, així com fomentar el talent jove i donar-li suport. Al llarg de la seva trajectòria, ha contribuït a impulsar activitats en aquests àmbits i també s’ha consolidat com a organitzadora dels prestigiosos guardons Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.
Àrees d'activitats Arts i Humanitats - Ciències de la Salut - Cultural - Divulgació - Educació - Ensenyament musical, activitats culturals i promoc - Formació - Recerca - Recerca Biomèdica - Responsabilitat Social Corporativa
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Art i espectacles - Beques i premis - Comferencies, jornades i congresos sobre temes monografics - Exposicions
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arquitectura i Urbanisme - Arts plàstiques - Audiovisuals - Conservació Patrimoni - Música - Teatre
Àmbit geogràfic d'actuació Estat Espanyol