FUNDACIÓ BARBERÀ PROMOCIÓ

Director i/o gerent Albert López Nicolás
Persona de contacte Albert López Nicolás
Data, creació de la fundació 01/01/1986
Fundadors Empresa municipal Actividades Integradas, S.A. De l'Ajuntament de Barberà del Vallès.
Història L'Ajuntament de Barberà del Vallès, amb l'objectiu de potenciar les activitats de formació-ocupació creà la Iniciativa de Promoció Econòmica i Social (IPES) l'any 1986, Actividades Integrada, SA (AISA) l'any 1991 i finalment la Fundació Barberà Promoció l'any 1998. Actualment també du a terme, principalment, accions d'orientació, d'autoocupació, de serveis a pimes, d'anàlisi socioeconòmic del territori i, en general, programes integrats per a persones amb especials dificultats d'inserció laboral.
Objectius Ajudar les persones aturades a trobar una feina i/o iniciar un itinerari formatiu professional per aconseguir aquesta inserció laboral i/o formativa. Ajudar les persones ocupades a requalificar-se professionalment.
Àrees d'activitats Educació - Serveis socials
Activitats representatives Participació en el Pacte Territorial per a l'Ocupació al Vallès Occidental (1999). Programes integrats d'atenció a les persones amb risc d'exclusió social en coordinació amb la Regidora de Serveis Socials (1999). Accions d'intermediació laboral per a persones amb especials dificultats d'inserció (1999).
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Projectes de cooperació i desenvolupament
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Conservació Patrimoni - Desenvolupament - Formació Continuada - Promoció Local
Sectors atesos: serveis socials i salut Dones - Joventut - Persones en edat activa
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal
Pressupost anual 1.540.693,35 €
Participació en altres organismes Asociación Española de Entidades Locales para la Promoció y el Desarrollo (NEXUS), Federació de Municipis de Catalunya (FCM), Agrupació Catalana de Serigrafia (ACS).
José Antonio Robles Serrano (president)
Ana M. Del Puy del Frago Barés (vicepresidenta)
Maria Luisa Sota Rivero (vocal)
Celestino Andrés Sánchez Ramos (vocal)