FUNDACIÓ BCD BARCELONA CENTRE DE DISSENY

FUNDACIÓ BCD BARCELONA CENTRE DE DISSENY
Av. Plaça de les Glòries Catalanes, 37-38 (Edifici Disseny Hub Barcelona)
1986-08-25
Isabel Roig i Llorca
Isabel Roig i Llorca
BCD és un centre de promoció i informació en temes de disseny per a les empreses, creat l'any 1973. La seva forma jurídica és la de fundació privada sense finalitat de lucre. Com a centre de promoció és el primer que es va fundar a l'estat espanyol.
Diputació de Barcelona, COCiNB, Caja de Pensiones para la Vejez i Ahorros, Caja Ahorros i Monte de Piedad Barcelona, Caja Ahorros Sagrada Familia, Banco Catalán Desarrollo, Banca Catalana, Banc Coordinació industrial, Banc industrial de Catalunia, Banc industrial del Mediterrani, Banca Mas Sardà i Banc Mercantil de Manresa.
BCD, Barcelona Centre de Disseny, promou el disseny com a element estratègic i factor clau d'innovació en l'àmbit empresarial i com a disciplina que millora la qualitat de vida de les persones.
President de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona (President), Sr. Xavier Coronas Secretari general de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelon (Secretari), Generalitat de Catalunya Sr. Joan Romero, Director executiu d'ACCIÓ (Sotspresident primer), President de la Comissió Executiva de BCD Sr. Pau Herrera (Sotspresident quart), Ajuntament de Barcelona Il·lm. Sr. Agustí Colom, Regidor d'Empresa i Turisme (Sotspresident segon), Ministeri d'Economia, Industria i Competitivitat (Sotspresident tercer), Degà del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya Il·lm. Sr. Lluís-Javier Comeron (Vocal), Degà del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya Il·lm. Sr. Jesús del Hoyo (Vocal), Degana del Col·legi Oficial de Dissenyadors d'INteriors i Dedcoradors de Catalunya Il·lma. Sra. Teresa Casas (Vocal), Director de la Càtedra de gestió de disseny (ESADE) Sr. Jordi Montaña (Vocal), Director general de la Fundació Bancària La Caixa Sr. Jaume Giró (Vocal), Director general de SIMON, SAU Sr. Luis Lopezbarrena (Vocal), President de Design for All Foundation Sr. Francesc Aragall (Vocal), President de Fira Barcelona (Vocal), President de l'Associació de Dissenyadors Professionals (ADP) Sr. Abel de Benito (Vocal), Rector de la Universitat Oberta de Catalunya Excm. i Mgfc. Sr. Josep A. Planell (Vocal), Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya Excm. i Mgfc. Sr. Enric Fossas (Vocal), RED Asociación de empresas de diseño español Sr. José María Milá (Vocal), Representant de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona Sr. Ferran Alberch (Vocal), Senior Managing Director de Roca Sanitario, SA Sr. Miquel Àngel Munar (Vocal), Sr. Antonio Font, Assessor d'Urbanisme i Coordinador dels plans de millora de Barris (Vocal), Sr. Lluís Vendrell (Vocal), Sra. Nani Marquina (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Consorci de Promoció Comercial de Catalunya (COPCA), Federación Española de Entidades de Promociónd el Diseño, In
1.034.998,79 €