FUNDACIÓ BCD BARCELONA CENTRE DE DISSENY

Nom FUNDACIÓ BCD BARCELONA CENTRE DE DISSENY
Adreça Plaça de les Glòries Catalanes, 37-38 (Edifici Disseny Hub Barcelona)
Codi postal i ciutat 08018 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 93 256 67 33
Correu electrònic info@bcd.es
Lloc web http://www.bcd.es
Director i/o gerent Isabel Roig i Llorca
Persona de contacte Isabel Roig Llorca
Data, creació de la fundació 01/01/1973
Fundadors Diputació de Barcelona, COCINB, Caja de Pensiones para la Vejez i Ahorros, Caja Ahorros y Monte de Piedad Barcelona, Caja Ahorros Sagrada Familia, Banco Catalán Desarrollo, Banca Catalana, Banc Coordinació Industrial, Banc Industrial de Catalunya, Banc Industrial del Mediterrani, Banca Mas Sardà i Banc Mercantil de Manresa.
Història BCD és un centre de promoció i innovació en temes de disseny per a les empreses i les organitzacions, creat l'any 1973. La seva forma jurídica és la de fundació privada sense finalitat de lucre.
Objectius Promoure el disseny en les empreses i les organitzacions, apropar el missatge del disseny a la societat i consolidar Barcelona, i la seva àrea d'influència, com a referent internacional en disseny i innovació.
Àrees d'activitats Cultural - Educació
Activitats representatives Congrés Internacional Barcelona Design Week, Premios Nacionales de Diseño
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Afers internacionals - Desenvolupament - Disseny
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 1.100.000,00 €
Participació en altres organismes BEDA, Bureau of European Design Associations; Coordinadora Catalana de Fundacions; Design for All Foundation; World Design Weeks Network; World Design Organization (ICSID).
President de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona Excm. Sr. Miquel Valls (President)
Generalitat de Catalunya Sr. Joan Romero, Director executiu d'ACCIÓ (Sotspresident primer)
Ajuntament de Barcelona Il·lm. Sr. Agustí Colom, Regidor d'Empresa i Turisme (Sotspresident segon)
Sr. Antonio Font, Assessor d'Urbanisme i Coordinador dels plans de millora de Barris ( )