FUNDACIÓ BENÈFICA MARIA RAVENTÓS

Director i/o gerent Marta Bàrbara
Persona de contacte Teresa Raventós - Marta Bàrbara
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Montserrat Raventós Fatjó, Manuel Raventós Fatjó, Magin Raventós Fatjó, Luis Raventós Fatjó, Jesus Raventós Fatjó Y Dolores Raventós Fatjó.
Història Fundada l'any 1952, inicià la seva activitat acollint noies amb dificultats socials. Seguidament es comprà una segona casa per adequar-la a una maternal i acollir-hi noies embarassades i mares solteres. Actualment s'ocupa de mares soles amb nens fins a tres anys.
Objectius Acolliment de mares soles i gestants fins que el fill tingui 3 anys. Formació integral a la mare per tal que assumeixi la seva maternitat i sigui al més autònoma possible. Protecció a la infància per mitjà dels ajuts necessaris a les mares.
Àrees d'activitats Educació - Serveis socials
Activitats representatives Facilitar la inserció social i laboral de 25 mares i els seus fills acollides en la Residència Maternal Santa Eulàlia. Facilitar el desenvolupament dels fills de les residents a través de l'Escola Bressol Santa Eulàlia, oberta també al barri.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Beques i premis - Ensenyament - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Addiccions - Dones - Exclusió social - Família - Immigració - Infància - Inserció laboral - Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Estat Espanyol
Pressupost anual 726.975,00 €