FUNDACIÓ BERTELSMANN

Persona de contacte Francisco Belil
Data, creació de la fundació 01/01/1995
Fundadors Reinhard Mohn
Història La Fundació Bertelsmann és una entitat operativa fundada l'any 1995 per Reinhard Mohn que opera a Espanya. Concep i posa en marxa projectes propis destinats a impulsar el canvi social a través del desenvolupament de propostes innovadores amb l'objectiu de contribuir a la construcció d'una societat més sostenible a llarg termini.
Objectius Sota el lema "Por el empleo juvenil", a la Fundació Bertesmann treballem en els següents projectes: crear una Aliança a favor de la Formació Professional Dual, impulsar una Orientació Professional Coordinada de qualitat i donar suport al Desenvolupament de Tutors d'Empresa. Centrem els nostres esforços en el foment de l'ocupació i apostem per desenvolupar instruments i iniciatives que contribueixin a facilitar l'accés dels joves al mercat laboral.
Activitats representatives Forum : dialogo y accion Gestio de la diversitat cultural, mitjançant la sifusio de bones practiques d'integracio de nousvinguts a les escoles i ciutats. Foment de les fundacions civiques
Tipus d'activitats Comferencies, jornades i congresos sobre temes monografics - cursos-congressos-conferències-jornades - foment del model de fundacions civiques - publicacions en paper i digitals - recerca i difusio de bones practiques d'integracio
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Biblioteques públiques - Foment de la lectura
Àmbit geogràfic d'actuació Estat Espanyol