FUNDACIÓ BLANQUERNA

Nom FUNDACIÓ BLANQUERNA
Adreça Ptge. Sant Gervasi, 47 (Torre La Tamarita)
Codi postal i ciutat 08022 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 932533000
Correu electrònic info@blanquerna.url.edu
Director i/o gerent Dr.Andreu Ibarz Mellado, Sra. Montserrat Queralt Capdevila
Persona de contacte Montserrat Queralt Capdevila
Data, creació de la fundació 01/01/2004
Fundadors Arquebisbat de Barcelona
Història Blanquerna és una institució que té els seus orígens a l'any 1948, quan el Bisbat de Barcelona erigí l'Escola de Magisteri de l'Església, en col·laboració amb diverses institucions i congregacions religioses. L'any 1988 es constituí com a fundació diocesana benèfico-docent i sense ànim de lucre. És membre fundador de la Universitat Ramon Llull (1991). Els centres universitaris Blanquerna avui són: Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport, Facultat de Ciències de la Salut i la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals.
Objectius Formació d'estudiants i professionals en el camp universitari des de la seva identitat cristiana i eclesial. Aquesta finalitat es desplega en els centres universitaris actuals: Facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació, Facultad de Cipencies de la Salut i Facultat de Comunicació i Relacions Internacinals
Àrees d'activitats Educació - Recerca
Activitats representatives Presentacions de llibres del professorat (2004). Organització del III Congrés Internacional de Comunicació i Realitat. Participació en l’Any Europeu de l’Educació per mitjà de l’Esport.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Ajuts projectes-entitats - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Publicacions - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Ciències Socials
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 40.691.236,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Universitat Ramon Llull, CLADE, Fundació Tot Raval.
Dr. Salvador Pié Ninot (President)
Mn.Josep M. Turull Garriga (Vicepresident)
Dr.Andreu Ibarz Mellado (Secretari)
Sra. Montserrat Queralt (Tresorera)