FUNDACIÓ BUREAU VERITAS

Correu electrònic info@fundacionecabv.org
Lloc web http://www.bureauveritas.org
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors ECA, Entidad colaboradora de la Adminstración, S.A.U., Ramon Fajula Farrés, Mercedes Chopo Fusté i Josep Fajula Chopo.
Història La Fundació ECA Bureau Veritas constituïda al 2004, començà la seva activitat al 2005: Registrada en els seus inicis al Protectorat de Fundacions del Ministeri de Cultura, sol·licità al 2006 el trapàs al Ministeri de Medi Ambient. La Fundació ECA Bureau Veritas, durant aquests anys d'existència, ha treballat en la promoció i preservació del medi ambient i la sostenibilitat, la formació i s'ha especialitzat en temes de mobilitat sostenible en bicicleta.
Objectius Dedica la seva activitat a participar directament i a col·laborar amb altres entitats públiques i privades en el foment del desenvolupamentde la preservació i cultura delmedi ambient, la ciència, la qualitat, la investigació el desenvolupament i la innovació tecnológica, la formació, les arts, la cultura i l'esport. Organitzar, patrocinar i finançar aules, càtedres, conferències, seminaris, beques, publicacions, exposicions i concerts. Col·laborar amb administracions, institucions, entitats públiques i privades en la promoció i realització d'activitats culturals.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Medi Ambient
Activitats representatives 1- 3es Jornades de la Bicicleta Pública, Santander. Octubre de 2011 i presentació estudi al juny de 2012. 2- Red de Ciudades por la Bicicleta (Secretaria Tècnica de l'Associació) 3- Activitats preparatòries del 4t Congrés de la Bicicleta, Sant Cugat del Vallès- Catalunya ( del 4 al 6 d'octubre de 2012)
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Publicacions - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Conservació Patrimoni - Desenvolupament - Medi Ambient