FUNDACIÓ CAIXA D'ENGINYERS

Lloc web http://www.caixa-enginyers.com
Persona de contacte Víctor Cardona Vernet
Data, creació de la fundació 01/01/2010
Història Després de 40 anys de compromís amb els socis i amb la societat, l’Obra Social del Grup Caixa d’Enginyers aborda un nou repte amb la creació de la Fundació Caixa d’Enginyers. En l’actualitat, més de 150 acords de col·laboració signats amb universitats, col·legis i associacions professionals promouen l’enginyeria en l’entorn social i fomenten la cultura i l’educació en el conjunt de la nostra societat. Més de 1.000 premis de fi de carrera i beques concedits en múltiples disciplines formatives per mitjà d’acords amb diverses institucions estan contribuint a impulsar el talent i l’excel·lència. Així mateix, la col·laboració amb més d’un centenar d’ ONG i altres entitats del Tercer Sector en programes de caràcter social d’àmbit nacional i internacional acaba per configurar les bases sobre les quals es projecta la Fundació Caixa d’Enginyers.
Objectius La Fundació Caixa d’Enginyers treballa en les següents línies d’actuació: La difusió i la promoció dels principis i els valors cooperatius i de les relacions intercooperatives. El suport a la formació acadèmica i al desenvolupament professional. El foment d’activitats de recerca que contribueixin a perfeccionar la formació laboral i empresarial. La protecció mediambiental i la millora de la qualitat de vida. La integració social de les persones en risc d’exclusió. El voluntariat com a eina d’ajut i cooperació assistencial.
Àrees d'activitats Educació - Medi Ambient - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Cultural-Educació-Medi Ambient-Recerca-Reinserció Laboral
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Enginyeria - Tecnologia - Formació Continuada - Medi Ambient