FUNDACIÓ CANPEDRÓ

Director i/o gerent Teresa Villoro Lorente
Persona de contacte Teresa Villoro Lorente
Data, creació de la fundació 01/01/1994
Fundadors Teresa Villoro Lorente, Josep Sort Ticó, Patricia Moreno Bonet, Teresa Lloret Grau, Gemma Puig Tubau
Història Al llarg d’aquests anys ha dut a terme diferents actuacions socials en la gestió de centres de dia, residències i centres de serveis en general, per a persones grans, en poblacions d’arreu de Catalunya: Berga, Martorell, Papiol, Tiana, Sant Hilari Sacalm, Pallejà, Sant Vicenç de Torelló i Avià. L’any 2012 amplia i reorienta la seva missió i posa en marxa el seu primer centre de serveis socials (que inclou menjador social per a persones i famílies amb vulnerabilitat social) a la ciutat de Barcelona, diversificant així els serveis oferts i donant resposta a les necessitats socioeconòmiques del moment
Objectius 1. Millorar les condicions de vida de persones grans, de persones amb discapacitat i de persones amb malaltia, especialment de les més desvalgudes, amb accions de socialització, d’acolliment i d’assistència. 2. Procurar la satisfacció de les necessitats d’atenció social de les persones grans i persones amb risc i/o en situació de vulnerabilitat mitjançant l’ajuda mútua i la mediació en la seva demanda de recursos. 3. Promoure i preservar els drets i els interessos de la gent gran i les seves famílies i de les persones amb risc i/o en situació de vulnerabilitat.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives Centre de serveis Socials Canpedró (Servei de Menjador Social, Petits dinars, Petit cop de mà, Un cop de Mà, La Botigueta, Espai Solidari), a Barcelona Residència i Centre de dia Els Tells, a Montesquiu. Centre de dia Molí de Cuc, a Anglès.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família
Sectors atesos: serveis socials i salut Família - General - Gent Gran - Infància - Joventut - Pobres - Vulnerabilitat Social
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 759.984,91 €