FUNDACIÓ CARDONA HISTÒRICA

Director i/o gerent Sr. Josep Maria Sala i Esteban, Anna Poza i Pedrosa
Persona de contacte Anna Poza i Pedrosa
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors Sr. Josep Maria Sala i Esteban, Sr. Josep Maria Jané Pujol, Sra. Montserrat Obradors Palau, Sr. Ramon Vilella Vilanova, Sr. Jordi Davins Pey, Sr. Ramon Llordella Sala, Sr. Manuel Roca Soto, Sra. Maria Àngela Gassó Closa, Sr. Josep Simón García, Sr. Fernando Infante Cabrera, Sra. Dolors Riu Vilamosa, Sr. Joaquim Palà Comaposada, Sr. Ramón Fíguls Alonso
Història L’Ajuntament de Cardona ha convertit la recuperació del patrimoni en l’eix vertebrador de la seva política de dinamització socioeconòmica. En aquest s
Objectius Els estatuts de la Fundació regulen els seus objectius: “l’estudi, la difusió del coneixement, la valorització social, la conservació, la rehabilitació i la gestió del patrimoni monumental, artístic, natural i documental de Cardona …” La Fundació té una doble finalitat: d’una banda, la gestió eficient del patrimoni, i d’una altra, servir d’instrument de participació ciutadana.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Medi Ambient - Recerca
Activitats representatives Gestió dels principals centres turístico-culturals-patrimonials de la vila de Cardona. Organització d’activitats culturals.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arquitectura i Urbanisme - Arts plàstiques - Conservació Patrimoni - Difusió Pensament - Lleure - Música - Promoció Local
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Pressupost anual 711.890,00 €
Participació en altres organismes XATIC (Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya), MNACTEC (Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya)