FUNDACIÓ CASA AMÈRICA CATALUNYA

Director i/o gerent Antoni Traveria Celda
Persona de contacte Narci Caro
Data, creació de la fundació 01/01/2006
Objectius Casa Amèrica Catalunya, que des de 1911 aferma els vincles que uneixen Llatinoamèrica i Catalunya, entén la cultura com a lligam i com a eina per conèixer i apropar les realitats dels distints pobles de banda i banda de l’Atlàntic. Mitjançant una oferta que, entre d’altres, inclou exposicions, jornades, espais literaris i musicals o cicles de cinema, pretén ser un complement de cooperació cultural americanista amb les institucions i pont d’acció exterior en el codesenvolupament dels països d’Amèrica Llatina des de Catalunya.
Àrees d'activitats Cultural
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arquitectura i Urbanisme - Desenvolupament - Música - Teatre - Arts plàstiques - Conservació Patrimoni - Audiovisuals - Filosofia i Humanitats - Literatura-edicions
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Data de registre 27/07/2006