FUNDACIÓ CASA-ASIL PARROQUIAL DE LA IMMACULADA

Regió Vallès Oriental
Telèfon 93 544 52 28
Correu electrònic fundacio@fcapimmaculada.cat
Director i/o gerent M. Carme Molins Pou-Direcció d'Administració i Control de la Fundació
Persona de contacte M. Carme Molins Pou
Data, creació de la fundació 25/04/1949
Fundadors Concepció Jofré Torrens.
Història Concepció Jofré Torrens. Fundada el 25/4/1949 gràcies al llegat rebut de la Sra. Concepció Jofré, per testament atorgat el 22 de març de 1932. El 13 de maig de 1978 va obrir residència per a persones grans vàlides en un pis del carrer La Pau de Mollet del Vallès, amb capacitat per a 21 places. El 13 de maig de 2001 es va inaugurar nova residència al carrer Sant Jordi, 2 de Mollet, en substitució de l’anterior, amb capacitat de 38 places de residència assistida i 32 places de centre de dia. 13.- Objectius de la fundació.
Objectius Prestar un servei d'acolliment i assistència integral de qualitat a la gent gran, en règim substitutori de la llar, adequat i adaptat a les necessitats de cadascun dels usuaris, inspirat en els valors cristians de respecte a la dignitat humana, hospitalitat, tolerància i caritat. Mitjançant una atenció individualitzada i personal, donar una resposta específica i adient a les seves necessitats socials, de salut i d'atenció a les activitats de la vida diària, de manera que en ells es fomenti al màxim la seva autonomia i integració en el servei, mantenint alhora la seva vinculació al medi familiar i comunitari.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives Confecció revista anyal "LA BEIRA" amb participació dels usuaris. Celebració dels 35 anys del servei de residència (Fent Família). Visita pastoral del Sr. Bisbe de Terrassa, patró de la Fundació, que nomena la junta de Patronat.
Tipus d'activitats Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Gent Gran
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 1.100.000,00 €