FUNDACIÓ CASA CRESQUES DE BARCELONA, ISRAELÍ-CATALAN HUB

Persona de contacte Gerard Calderón
Data, creació de la fundació 01/01/2015
Fundadors Fundació Baruch Spinoza i Generalitat de Catalunya
Història Fundada a principis de 2015, la Casa Cresques en aquest breu període d’existència, ha fomentat la col·laboració entre el BIST de Barcelona i l’Institut Weizamann d’Israel. Tanmateix també a organitzat dues edicions de la trobada internacional de creatius i emprenedors KINNERNET.
Objectius La Casa Cresques de Barcelona té per objecte el foment de la coneixença i la col·laboració entre Catalunya i la seva capital, Barcelona, amb Israel i altres comunitats jueves mitjançant iniciatives en els àmbits científic, tecnològic, acadèmic, econòmic, empresarial, institucionals, cultural i turístic, així com la divulgació de la cultura jueva i de la seva vinculació amb Catalunya.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Organització d’un esmorzar col·loqui a Barcelona amb l’Ambaixador d’Israel. Organització de la visita del president de l’Intitut Weizmann d’Israel a Barcelona Organització del KINNERNET 2016. Trobada de creatius i emprenedors a Santa Cristina d’Aro del 19 al 22 de maig.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Afers internacionals - Enginyeria - Tecnologia - Promoció Local
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 60.000,00 €