FUNDACIÓ CASA DE CULTURA DE GIRONA

Director i/o gerent Josep Maria Torner i Malé, &
Persona de contacte Rosa Maria Vallmajó
Data, creació de la fundació 01/01/2003
Fundadors Carles Pàramo i Ponseti, Joan Puig i Cordon, Antoni Solà i Bohigas, Lluís Guinó i Subirós, Joan Giraut i Cot, Pere Bosch i Cuenca, Carles Barceló i Vidal, Carles Puigdemont i Casamajó
Història Inaugurada l’any 1966 realitza les seves activitats a través d’ un Patronat de la Generalitat de Catalunya i de la Diputació de Girona regint-se per un reglament aprovat per l’ Ordre d’1 de juny de 1982. El Ple de la Diputació de Girona17/12/2002 va declarar la dissolució d'aquest Patronat i va constituir la Fundació Privada garantint una gestió àgil per fomentar la realització d'activitats d'interés general
Objectius Fomentar la cultura a través de qualsevol de les seves manifestacions i donar suport a creadors culturals;ajudar a la vertebració del teixit cultural a través de polítiques d’estímul concretes;fomentar la incorporació dels nous formats en la creació cultural; fomentar l'intercanvi cultural amb altres regions i països; programar activitats i línies de treball
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Biennal d'Art de Girona, Fira Giroscopi Cultural de les iniciatives culturals de les comarques gironines, Cicles de música (clàssica, d'arrel tradicional, cançó, cançó d'autor, contemporània)
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Art i espectacles - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Exposicions - Publicacions
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arquitectura i Urbanisme - Arts plàstiques - Audiovisuals - Conservació Patrimoni - Difusió Pensament - Filosofia i Humanitats - Literatura-edicions - Música
Sectors atesos: serveis socials i salut General
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal
Pressupost anual 1.645.909,00 €
Enric Vilert Butchosa (President)
Roger Zamorano Rodrigo (Vicepresident)
Pere Trias Roca (Vocal)
Joan Pluma Vilanova (Vocal)
Narcís Casassa Font (Vocal)
Magda Casamitjana Aguilà (Vocal)
Xavier Sanllehí Brunet (Vocal)
Carles Puigdemont Casamajó (Vocal)
Lluïsa Faxedas Brujats (Vocal)
Josep Maria Torner Malé (Vocal)
Miquel Angel Villacampa Ester (Secretari)
Nombre de registre 2020
Data de registre 21/09/2004