FUNDACIÓ CASA DE LA MÚSICA DE L'HOSPITALET

Codi postal i ciutat 08907 L Hospitalet de Llobregat
Regió Barcelonès
Telèfon 932157139
Objectius La Fundació té per objecte el foment de la música, mitjançant la creació, promoció, formació, exhibició, recerca i qualsevol altre mitjà que ho permeti. La Fundació tindrà com a objectiu, la consecució de les següents finalitats: - Dotar d'eines als creadors i artistes per donar resposta a les noves expressions musicals. - Apropar la cultura als joves (oci de qualitat) i fomentar l'aparició de nous públics. - Afavorir la diversitat cultural enfront la uniformitat que persegueix el mercat. - Contribuir a l'aflorament i la difusió dels valors positius que la cultura aporta a la societat i als seus individus. - Enfortir el teixit musical del territori per normalitzar i potenciar la música popular catalana, la música que es fa a Catalunya. - Afavorir la igualtat d'oportunitats de participació en la vida activa a col·lectius amb risc d'exclusió social. - Transformar la realitat musical i social d'una ciutat i el seu entorn. Entenent com a tal, la utilització de la música pel foment de les relacions humanes i la integració social, en busca d'una millor cohesió social. - Afavorir la formació en totes aquelles disciplines o matèries que donen suport de forma directe o indirecte a la música i les arts escèniques, en qualsevol de les seves vessants.
Protectorat Generalitat de Catalunya
Data de registre 27/06/2017