FUNDACIÓ CASA HOSPITAL DE MISERICÒRDIA DE SANTA ANNA

Telèfon 696496320
Correu electrònic bisbatdevic@bisbatvic.com
Persona de contacte Toni Serrat
Fundadors Mossèn Miquel Joan Barnils.
Història La va constituir el 15 de desembre de 1729 Mn. Barnils amb l'objectiu "d'acollir i educar joves pobres, honestes i de bona fama, l'orfandat o desempara de les quals sigui un perill per a la seva virtut". Actualitzades les seves finalitats i adaptats els seus estatuts a la Llei 1/1982, de fundacions privades de Catalunya l'11 de febrer de 1985.
Objectius Ajudar econòmicament a la formació moral, intel·lectual i física de la joventut, especialment en situacions de marginació o d'indefensió, d'una manera directa o bé indirectament, mitjançant la col·laboració al sosteniment i el desenvolupament d'institucions i entitats amb activitats relacionades amb els esmentats objectius.
Àrees d'activitats Educació - Serveis socials
Activitats representatives Ajuts econòmics a entitats sense ànim de lucre amb finalitats de formació, educació i lleure. Col·laboracions econòmiques per a estudis d'educació primària, especial i batxillerat. Subvencions per a la rehabilitació de drogodependents.
Tipus d'activitats Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Infància - Discapacitats - Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Pressupost anual 77.116,69 €