FUNDACIÓ CATALUNYA-AMÈRICA-SANT JERONI DE LA MURTRA

Director i/o gerent Jaume Aymar i Ragolta
Persona de contacte Javier Bustamante
Data, creació de la fundació 01/01/1989
Fundadors Maria Teresa Rosés Magnoni, Maria Teresa Biayna Pedragosa, Anna Molina Castell, Jaume Aymar Ragolta, José Ernesto Parra Cortés.
Història Fundació privada, sense afany de lucre, constituïda a Barcelona l'any 1989. Deu anys de tasques ininterrompudes.
Objectius Promoure, difondre, investigar i presentar de manera pedagògica els lligams humans, culturals, científics i artístics existents entre Catalunya i el continent americà, des del 1493 fins als nostres dies.
Àrees d'activitats Recerca - Educació - Cultural
Activitats representatives Exposició d'aquarel·les "En la búsqueda de la luz" de Héctor Vidal (xilè).Inauguració de l'exposició "La Murtra y el Toisó". Conferència a càrrec de Miquel Batllori "Erasmisme i antierasmisme a Sant Jeroni de la Murtra".
Tipus d'activitats Recerca - Publicacions - Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions - Serveis de documentació
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Difusió Pensament - Conservació Patrimoni - Arts - Arquitectura i Urbanisme
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 16.828,34 €