FUNDACIÓ CENTRE D'ENSENYAMENT SUPERIOR DE NUTRICIÓ I DIETÈTICA (CESNID)

Nom FUNDACIÓ CENTRE D'ENSENYAMENT SUPERIOR DE NUTRICIÓ I DIETÈTICA (CESNID)
Adreça Av. Prat de la Riba, 171, (Recinte Torribera), Pabelló Docent, 3a planta
Codi postal i ciutat 08921 Santa Coloma de Gramenet
Regió Barcelonès
Telèfon 934680721
Correu electrònic info@cesnid.es
Director i/o gerent Pilar Cervera Ral
Persona de contacte Pruvi Canela
Data, creació de la fundació 01/01/1993
Fundadors Fundació Bosch i Gimpera de la Universitat de Barcelona (FBG), Associació Catalana d'Empreses de Restauració col·lectiva (ACERCO), Asociación Española de Dietistas-Nutricionistas (AED-N), Unió Catalana d'Hospitals (UCH), Institut Català de Consum (ICC), Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya (Programa d'Alimentació i Nutrició), Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC), Grup Gallina Blanca.
Història Fundada l'any 1993 amb l'objectiu prioritari de posar en marxa un nou ensenyament universitari de nutrició i dietètica, que des de l'any 1999 és un títol homologat.
Objectius L'ensenyament superior de la dietètica i la nutrició humanes. L'impuls, la coordinació i el desenvolupament d'activitats de recerca en l'àmbit de la dietètica i l'alimentació humana. La prestació de serveis d'organització, assessorament i consulta en l'àmbit de l'alimentació, la nutrició i la dietètica.
Àrees d'activitats Recerca - Educació - Serveis socials
Activitats representatives Posada en marxa del nou ensenyament homologat de Diplomat en Nutrició Humana i Dietètica. Creació del programa informàtic PAN 1.0 (programa d'alimentació i nutrició).
Tipus d'activitats Ensenyament - Cursos-Congressos-Conferències - Serveis de documentació - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Formació Continuada - Ciències de la Salut
Sectors atesos: serveis socials i salut Joventut - General
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya
Pressupost anual 1.162.952,94 €
Associació Catalana d'Empreses de Restauració Col·lectiva ACERCO
Asociación Española de Dietistas-Nutricionistas AED-N
Unió Catalana d'Hospitals UCH
Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya INEFC
Institut Català de Consum ICC
Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya Programa d'Alimentació i Nutrició
Ajuntament de Santa Coloma de Gramanet
Grup Gallina Blanca
Dietéticos y Plantas Medicinales AFEPADI
Asociación Española de Fabricantes de Preparados Alimenticios Especiales.
Fundació Bosch i Gimpera de la Universitat de Barcelona FBG
Data de registre 10/12/1993