FUNDACIÓ CENTRE D'ESTUDIS JORDI PUJOL

Director i/o gerent Joan Guitart, Manel Prat
Persona de contacte Manel Prat
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors Jordi Pujol, Marta Ferrusola, Joan Uriach, Carles Colomer, Vicenç Villatoro, Jaume Pagès, Francesc Caminal, Joan Guitart, Francesc Homs I M
Història El CEJP es va crear a l'any 2005 i d''aleshores ençà ha organitzat diferents activitats: seminaris, conferències, grups de treball, edició de publicacions i publicació de la revista de pensament VIA, per tal de treballar en la promoció de l'IVA: tenir idees clares, valors sòlids i actituds positives
Objectius El CEJP és una fundació provada sense ànimd e lucre que té com a finalitat elaborar un pensament renovador que pugui contribuir a reforçar els valors bàsics de Catalunya, donar un impuls d'exigència i d'ambició a la nostra societat i incrementar l'excle·lència, la innovació i la qualitat del nostre país.
Àrees d'activitats Responsabilitat Social Corporativa - Educació
Activitats representatives Seminari: Reflexions i propostes per una educació renovada, Seminari: Catalunya als mitjans de comunicació estrangers, Taula rodona: Models de direcció de centres educatius, Reflexió: La reformulació del catalanisme
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Publicacions - Art i espectacles - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Sensibilització - Ajuts individuals família - Recerca - Ensenyament
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional