Nom FUNDACIO CENTRE D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA DE LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA (CIT-UPC)
Adreça Jordi Girona, 31 Edifici Til·lers
Codi postal i ciutat 08034 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 934054681
Correu electrònic info.cit@upc.edu
Lloc web http://ww.cit.upc.edu
Director i/o gerent Antonio Alvarez
Persona de contacte Beatriz Gimeno
Història La Fundació Centre d'Innovació i Tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya (CIT UPC) és una entitat sense ànim de lucre i amb personalitat jurídica pròpia, depenent de la UPC, amb vocació de millorar les condicions de transferència, i valorització de recerca i de la tecnologia dels Centres TECNIO UPC cap a les empreses i a la societat en general.
Objectius Posar la capacitat de recerca universitària al servei de la innovació a les empreses.
Àrees d'activitats Recerca
Activitats representatives Contribuir al benefici general de la Societat i especialment a la millora de la competivitat de les Empreses, mitjançant la transferència de coneixement tecnològic i la seva valorització. Fomentar la recerca aplicada, així com la cooperació dels Centres de Recerca CIT-UPC i la seva coordinació interna per a la realització d'accions d'investigació i transferència de resultats d'I*+D cap les empreses. Atendre le necesitats tecnològiques de les Empreses, i entitats que ho requereixin , per facilitar un servei tecnològic integral i mustidisciplinari, donat així suport a la innovació empresarial. Augmentat el reconeixement social de la funció de transferència de tecnologia i de valorització dels Centres i de la UPC, a partir de l'excel.lencia tecnològica.
Tipus d'activitats Recerca
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 11.800.000,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions