FUNDACIÓ CHAMPAGNAT

Director i/o gerent Llorenç Claramunt Goya
Persona de contacte Jaume Parés Casellas
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Luis Gonzaga Serra Llansana, Jesús Moral Barrio, Emili Turú Rofes, Pablo Fornells Sala, Antoni Salat Noguera, José María Guilemany Casademón, Francisco Javier Lasala Pardo, Francesc Seuba Trullás i Eduard Berloso Ferrer.
Història Des de la seva constitució el 1991, la Fundació s'ha dedicat a cercar mecanismes per finançar la tasca educativa de les escoles maristes perquè puguin enfrontar-se als reptes de l'educació. Un valor fonamental d'aquesta educació és la sensibilitat i el compromís amb la solidaritat, l'altre gran àmbit de promoció.
Objectius Promoure la millora de la qualitat educativa, especialment mitjançant la formació permanent del personal dels centres maristes de Catalunya, com també la formació, la instrucció i l'educació en tots els seus aspectes.
Àrees d'activitats Educació - Serveis socials
Activitats representatives Suport a l'acció educativa de les obres educatives i socials maristes
Sectors atesos: serveis socials i salut Addiccions - Dones - Exclusió social - Immigració - Infància - Inserció laboral - Joventut - Tutelars
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya