FUNDACIÓ CUATRECASAS

Director i/o gerent Emilio Martínez
Persona de contacte Maria Moina
Data, creació de la fundació 14/10/1991
Fundadors Cuatrecasas, Gonçalves Pereira S.L.P. y Audihispana, S.A.
Història La Fundació va néixer per tal d'ajudar en la formació i perfeccionament acadèmic dels universitaris i profesionals en relacio al dret, l'economia i l'empresa , així con la promoció , finançament i divulgació d'activitats i projectes de caràcter social, científic i cultural.
Objectius Fomentar el coneixement del dret d'empresa, l'economia i la cultura, col·laborar amb entitats socials, educatives i culturals.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Serveis socials
Activitats representatives Investigació i elaboració d'estudis- Projectes cooperació i desenvolupament- Ajudes, Beques i Premis- Serveis Socials-Cursos, Congressos i Conferències.
Tipus d'activitats Ajuts individuals-família - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Projectes cooperació i desenvolupament - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Centres ocupacionals - Discapacitats - Dones - Família - Gent Gran - Infància - Joventut - Malalts crònics - Pobres
Àmbit geogràfic d'actuació Estat Espanyol
Pressupost anual 344.000,00 €