FUNDACIÓ CULTURAL ANDREU COLOMER

Persona de contacte M. Àngels Vila i Sala
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Sr. Andreu Colomer Munmany
Història La fundació neix de la voluntat del Sr. Andreu Colomer i Munmany de promoure i fomentar la conservació, el coneixement i la difusió de l'art de la pell
Objectius Promoure i fomentar la conservació, el coneixement i la difusió de l'art de la pell.Tota classe d'activitat de promoció, foment i col·laboració cultural i d'actuacions culturals.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Col·laborar amb la gestió del Museu de l'Art de la Pell
Tipus d'activitats Exposicions
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arts plàstiques - Conservació Patrimoni